IT u retailu: Tehnologija koja vrijedi samo ako radi za ljude
Tehnologija u maloprodaji nikada ne bi smjela biti sama sebi svrha - svrha joj je da pomogne ljudima tako da zaposlenicima olakša rad i učini ga učinkovitijim, a kupcima omogući ugodnije,...
Šest AI trendova koji će obilježiti 2025.
Zamah AI transformacije nastavit će rasti kako organizacije prihvaćaju umjetnu inteligenciju za redefiniranje svojih operacija i postizanje veće vrijednosti
U 2025. godini očekuje se da će agenti koje...
Izostanak ulaganja u umjetnu inteligenciju sve je veći poslovni rizik
Stručnjaci iz područja umjetne inteligencije okupili su se 22. listopada na trinaestoj godišnjoj konferenciji BE-terne „The Next Big Thing“ kako bi raspravili prednosti, prilike, ali i rizike povezane s implementacijom AI-ja...
Ivan Lozančić: Gauss – lider u tehnološkim inovacijama i razvoju budućih generacija
“Gauss se pozicionirao kao lider u pružanju inovativnih tehnoloških rješenja ne samo u Hrvatskoj, nego i na globalnoj razini. Danas smo mnogo više od tvrtke za web rješenja i razvojne IT...
IT U RETAILU: Uz nova tehnološka rješenja do lakšeg poslovanja i rasta prodajnih rezultata
Od AI-a i BIG DATA analitike do blockchaina i AR/VR tehnologija, ove inovacije mijenjaju način na koji trgovci posluju i komuniciraju s kupcima, pružajući nove prilike za rast i uspjeh na...
Digitalizacija maloprodaje – optimizacija procesa uz očuvanje ljudskog kontakta
Trgovine koje uspješno balansiraju digitalne inovacije s toplim ljudskim pristupom imat će najveće šanse zadržati lojalnost kupaca. Upravo je kombinacija oba svijeta – digitalnog i osobnog – budućnost maloprodaje.
U skladu s digitalnom transformacijom, nužno je ulaganje u kibernetičku sigurnost
Digitalna transformacija u središtu je pažnje menadžera diljem svijeta, potaknuta napretkom umjetne inteligencije (AI) i dugoročnim projektima koji se provode u mnogim kompanijama, pokazuje istraživanje konzultantske kuće Horváth u kojem su...
Očekivanja potrošača od pametne tehnologije u trgovini i ugostiteljstvu
U različitim sektorima roboti obavljaju sve složenije zadatke: industrijska robotika povećava efikasnost i preciznost proizvodnih procesa, smanjujući troškove i povećavajući sigurnost radnika; u zdravstvu roboti asistiraju u kirurškim zahvatima, pomažu u...
Umjetna inteligencija i CX: Iskoristite puni potencijal automatizacije
Korisnici najčešće kontaktiraju korisničku službu kako bi prijavili problem (13%), pronašli informacije o proizvodu ili usluzi (13%) ili se informirali o plaćanju, fakturama, narudžbama ili dostavi (12%). Samo 2% kontaktira korisničku...