Anita Tepeš: Cilj nam je da svaki naš brend ima dušu, nosi emociju i...

„Kada se uloženi rad pretoči u konkretan rezultat – bilo da je riječ o prepoznatljivosti brenda, uspješnoj kampanji ili međunarodnom priznanju – to potvrđuje da se sav napor isplati. Najveće zadovoljstvo...

Bojan Tolić: Melem ljubi i maže se prvi!

Dvije sigurne pozicije market lidera – u kategorijama Njega usana i Vazelinska njega, izvrstan su temelj za nastavak rasta i razvoja Melem kozmetike i u drugim kategorijama. Suradnja s Ki-Ki karamelama...

Ivica Kruhek: AI je alat koji omnichannel pristup povezuje u konzistentno i personalizirano korisničko...

Strateški fokus tvrtke Marker usmjeren je na daljnji razvoj naprednih rješenja koja povezuju sve dodirne točke između kupca i trgovca - online, offline, mobilno i fizičko. „Naš je cilj omogućiti trgovcima...

Jelena Manojlović: Posao mi daje mogućnost stvaranja, a time i beskonačno platno za kreativnost

„Rio Mare je simbol Italije, simbol kvalitete i dobre hrane umotane u talijanski način života. Sa svojom prepoznatljivom ‘Rio Mare Pink’ bojom osvaja kućanstva diljem Europe i svijeta, a tako je...

‘Budućnost maloprodaje oblikovat će digitalna transformacija, etički osviještena potrošnja i AI’

Kao ključne trendove koji će značajno utjecati na maloprodaju i sektor robe široke potrošnje u narednim godinama, članica Uprave PBZ-a Vedrana Jelušić Kašić ističe digitalnu transformaciju i širenje e-trgovine, održivost i...

Jurica Belle: ABC sir, Baranjski kulen i graševina – tri ikone koje su postale...

Kad pričamo o ABC siru, Baranjskom kulenu i Vinima Belje, pričamo o tri brenda koja već godinama ruše stereotipe: da domaće ne može biti globalno, da tradicija ne ide s inovacijom...

Miljenko Vaić: Želimo postati vodeći regionalni akter s naglaskom na kvalitetu, pouzdanost i održiv...

Bonafarm Adriatic dio je Bonafarm Grupe, jednog od najvećih i najkompletnijih prehrambenih koncerna u regiji. Bonafarm kombinira tradicionalnu poljoprivredu, modernu tehnologiju i brend prepoznatljivost kako bi proizvela širok spektar prehrambenih proizvoda,...

‘Carlsberg postaje multibeverage kompanija koja u više segmenata zadovoljava zahtjeve potrošača’

Nedavnim lansiranjem napitka Twist ISO, koji spaja voćno osvježenje s funkcionalnim benefitima i dolazi u dva okusa, limun i nar, Carlsberg je ušao u kategoriju izotoničnih napitaka. Time je još jednom...

‘S našim brendovima uspješno balansiramo između modernog i tradicionalnog’

„Jamnica nije samo proizvođač pića, ona je čuvarica tradicije, simbol kvalitete i inovacija. Upravljati brendovima koji su generacijama prisutni u kućanstvima diljem regije, ali i stvarati nove vrijednosti za budućnost, velika...