
Vjerojatno vam je već dosta priče o zamahu online i prekogranične prodaje. Ali činjenica je da obje rastu, a potonja samo produbljuje bazen ponuđača što dovodi do vrlo zanimljive pozicije za brendove. Kao što znamo, put online kupnje je sve samo ne jednosmjerna ulica i kako bismo učinkovito postigli svoje rezultate, moramo pametno pristupiti ciljanju potencijalnih kupaca. “Zamislite scenarij u kojem dosežete gotovo svakog online kupca u Hrvatskoj točno onda kada razmišlja o kupnji. Prilično dobro, zar ne?”
Oglašavanje na maloprodajnim medijima
Jeftinije!, vodeća platforma za usporedbu cijena u Hrvatskoj, udružuje snage s GoWit, vrhunskom platformom za omnichannel maloprodajno oglašavanje. Možda se pitate: “Što je maloprodajno oglašavanje i zašto bi me to trebalo zanimati?” Jednostavno rečeno, radi se o načinu ciljanja kupaca s visokom namjerom kupnje – točno tamo – gdje donose odluke o kupnji. S brzim napretkom konkurentnosti u online prodaji, ovo više nije nešto što bi bilo lijepo imati – gotovo je nužno. Jednostavnost postavljanja oglasne kampanje na GoWit platformi, integriranoj s platformomo Jeftinije! iznimnim dosegom (više od 10 milijuna mjesečnih prikaza i više od 1,3 milijuna jedinstvenih posjetitelja), nudi brendovima moćan alat za povećanje prepoznatljivosti, poticanje prodaje i izgradnju jačih veza duž cijelog kupovnog lijevka online korisnika. “Retail Media je korjenita promjena u načinu prikazivanja brendova potencijalnim kupcima s mogućnošću utjecaja na njihove odluke.”
Demonstracija rješenja i predstavljanje testne kampanje
U travnju su u Zagrebu predstavili i demonstrirali integrirano rješenje uživo, a među prezenterima su bili: glavni direktor tvrtke Jeftinije! David Čreslovnik; Janez Lipec, voditelj prodaje na Jeftinije!; Emrah Adsan, CEO GoWita i Markéta Chaloupková iz elem6 (Lamax).

Kako bi se prikazao stvarni utjecaj, predstavljena je uvjerljiva studija slučaja s brendom Lamax. U samo tri tjedna, koristeći puni potencijal platforme, uključujući novo integrirane sponzorirane oglase proizvoda, kod Lamaxa je zabilježen značajan porast interesa kupaca (skok s manje od 1% na 17%!) i izvanredan porast od 245% izravnih posjeta njihovoj ponudi. Kao šlag na torti bio je i SEO boost, jer se zahvaljujući Rich Contentu i ostalim naporima Lamax pozicionirao ne samo na 1. stranici rezultata pretraživanja na Googleu, već na 2. mjestu!

Poruka je jasna: u dinamičnom svijetu online prodaje, gdje svi razmišljaju kako se bolje oglašavati online kupcima, strateška partnerstva i inovativna rješenja za oglašavanje ključ su uspjeha. Suradnja Jeftinije! i GoWita nudi brendovima neusporedivu priliku za povezivanje s velikom većinom hrvatskih online kupaca u ključnim fazama njihova puta kupnje. Ako ste brend koji želi povećati svoj doseg, potaknuti prodaju i steći konkurentsku prednost na ovom dinamičnom tržištu, pozivamo vas da istražite ovu mogućnost.
Provjerite kako ovo moćno rješenje može raditi u vašu korist. Kontaktirajte Jeftinije! na: b2bmarketing@jeftinije.hr