
U svijetu gdje potrošači sve više traže proizvode s autentičnom pričom i vrijednostima, Zala donosi upravo to – pouzdanu kvalitetu, jasnoću identiteta i povezanost s urbanim životom
Zala je prepoznatljivi brend prirodne mineralne vode koji već tri desetljeća zauzima posebno mjesto na tržištu. S prisutnošću u Sloveniji od 1995. godine, Zala je izgradila reputaciju proizvoda koji utjelovljuje ravnotežu između prirode i suvremenog urbanog života. Ova prirodna voda postala je dio Stanić grupe 2023. omogućujući ovom lideru u distribuciji i proizvodnji bezalkoholnih pića proširenje portfelja s etabliranim brendovima na slovenskom tržištu.
Za razliku od većine brendova koji naglašavaju samo svoju povezanost s netaknutom prirodom, Zala se ističe drugačijim pristupom, temelj njezinog identiteta ukorijenjen je u gradu, urbanim vrijednostima i modernom načinu života. Njezina priča posebno rezonira s potrošačima koji traže više od same hidracije, traže proizvod koji podržava vitalnost, dinamiku i život u balansu. U središtu brenda nalazi se uvjerenje da je grad izvor životne energije dok se s jednakim poštovanjem odnosi prema očuvanju prirode, održivosti i zajednici.
„Ljudi sve više promišljeno biraju ono što unose u organizam, a istovremeno žele da njihovi izbori imaju što manji utjecaj na okoliš. Upravo zato prirodna voda postaje ne samo svakodnevna potreba, već i odraz životnog stila – zdravog, odgovornog i ekološki osviještenog. Brend Zala s ponosom prati te vrijednosti, spajajući kvalitetu, autentičnost i odgovornost“, izjavila je Matea Vlašić, Zala brend menadžerica.
BRIGA O OKOLIŠU

Zala je sinonim za vodu u Sloveniji, brend koji je poznat po svojoj kvaliteti, stalno teži poboljšanjima. Tako je prije godinu dana donesena odluka o promjeni izvora te voda sada dolazi iz novog izvora Kostel, poznatog po iznimnoj čistoći i prirodnoj mineralizaciji koja osjetno podiže kvalitetu i mineralnu vrijednost ove vode. Ove istaknute kvalitete omogućile su Zali najvišu moguću klasifikaciju za flaširanu vodu u EU, a to je da je Zala prirodna mineralna voda. Zala u ponudi ima i vode s okusom, koje su iznimno popularne kod potrošača koji žele osvježenje, ali bez dodanih šećera i umjetnih sastojaka.
Na hrvatskom tržištu trenutačno je dostupna voda s okusom limuna u kombinaciji s jabukom, đumbir limun, malina i breskva. U planu je i razvoj novih, inovativnih okusa, koji će odgovarati željama modernih potrošača – posebice onih koji biraju proizvode usklađene s principima zdravog i uravnoteženog života. Osim zdravlja, Zala stavlja veliki fokus i na brigu o okolišu.
„S novom lokacijom izvora želimo još snažnije istaknuti povezanost s prirodom i brigu o ravnoteži između čovjeka i okoliša. Svježina i čistoća vode ostaju temeljne vrijednosti koje podupiru našu filozofiju ‘Moj svijet u ravnoteži’ – harmoniju zdravog i aktivnog života, bilo u gradu ili njegovoj okolici. Osim zdravlja, Zala jednako snažno stavlja naglasak i na brigu o okolišu. Naše boce izrađene su od 50% rPET ambalaže – recikliranog PET materijala koji smanjuje potrebu za proizvodnjom nove plastike i tako značajno doprinosi očuvanju okoliša. Naš cilj je jasan: postići 100% reciklirane i reciklabilne boce kako bismo potaknuli kružno gospodarstvo i ostavili što manji otisak na planetu“, ističe Vlašić.
VIŠE OD PRIRODNE VODE
Zala je tek od nedavno prisutna na domaćem tržištu, ali marljivo rade na širenju dostupnosti svojih proizvoda. Pažljivo grade brend awareness kroz sponzoriranje sportskih događaja i sportskih ekipa kao što su NK Rijeka, KK Split i VK Jadran te mnogi drugi. Zala je u Sloveniji dugogodišnji partner brojnih sportskih, kulturnih i društvenih događanja, a to znanje i iskustvo namjeravaju prenijeti i na hrvatsko tržište. U tijeku je i kampanja UVIJEK ZA koja Zalu stavlja u središte ističući je kao brend koji povezuje gradski život i poštovanje prema prirodi. Slogan UVIJEK ZA u kampanji utjelovljuje jedinstveni spoj urbanog stila i povezanosti s prirodom.
UVIJEK ZA BALANS za klasični proizvod naglašava harmoniju i stabilnost dok UVIJEK ZA ZABAVU za okus zelene jabuke donosi razigranost i dinamiku. Zala je više od prirodne vode – ona je partner u svakodnevici, simbol ravnoteže i pažljivog izbora. U svijetu gdje potrošači sve više traže proizvode s autentičnom pričom i vrijednostima, Zala donosi upravo to – pouzdanu kvalitetu, jasnoću identiteta i povezanost s urbanim životom. Kao dio Stanić grupe, spremna je zajedno s partnerima graditi prisutnost tamo gdje se autentičnost cijeni, a povjerenje njeguje – na polici, u čaši i u svakom trenutku koji vrijedi.