
U travnju smo provjerili kakva je lojalnost kupaca: među promatranim trgovačkim lancima najviši indeks lojalnosti ima Konzum, slijede Lidl i Kaufland te zatim Tommy
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (78%) i Konzum (74%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (64%) i Plodine (57%). Podjednak udio je posjetio Spar (45%) i Interspar (41%).
Oko četvrtine građana posjetilo je Eurospin i Studenac, 19% je posjetilo Tommy, a podjednak udio je posjetio NTL i KTC. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl i Konzum su najčešće posjećeni lanci u travnju ove godine.
Nadalje, provjerili smo kakva je lojalnost kupaca pojedinom trgovačkom lancu. Kao mjera lojalnosti koristi se omjer najčešće posjećenog lanca i svih posjećenih lanaca, pri čemu 0 označava potpuni izostanak lojalnosti, a 1 potpunu lojalnost. Među promatranim lancima, najviši indeks lojalnosti ima Konzum, slijede Lidl i Kaufland te zatim Tommy.


Kontinuirano istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima agencije Hendal u travnju 2025. obuhvaća nacionalno reprezentativni uzorak 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.