Tri Kärcher centra i jedan servisni Kärcher centar u sedam mjeseci – uspjeli smo ostvariti naizgled neostvarivo

U razgovoru s Miroslavom Remenarićem, menadžerom Kärcher poslovnica, doznali smo sve o snažnoj ekspanziji prepoznatljivog njemačkog brenda specijaliziranog za čišćenje. U vrlo kratkom vremenu otvorene su nove poslovnice u čak tri grada, a planovi širenja ne staju. Fokus ostaje na dostupnosti i cjelovitim rješenjima za profesionalce, kućanstva i industriju.

Prisutnost na više lokacija povećava vidljivost Kärcher brenda i jača njegovu prepoznatljivost kod šireg kruga potrošača. Kako i sam Remenarić kaže na cijelu situaciju: “S ponosom možemo reći da smo uspjeli ostvariti naizgled neostvarivo: otvorili smo tri Kärcher centra u sedam mjeseci.“

DUBROVNIK – Nova pristupačna lokacija u središtu grada

U Robnoj kući Srđ, na adresi Obala Stjepana Radića 25, u rujnu 2024. svečano je otvoren Kärcher Center Dubrovnik. Nova lokacija u Gružu zamijenila je onu prethodnu u Čibači, a sama prisutnost u središtu grada predstavlja strateški potez za još bolju povezanost s poslovnim partnerima i krajnjim korisnicima.

Centar nudi rješenja za sve izazove čišćenja — od Home & Garden linije do profesionalne opreme namijenjene turizmu, ugostiteljstvu i ostalim djelatnostima. Kako je naglasio Remenarić, osoblje u centru spremno je za individualni pristup i pružanje savjeta svakom posjetitelju.

VARAŽDIN – Prva Kärcher akademija za edukaciju partnera i zaposlenika

Otvaranjem poslovnice na adresi Jalkovečka ulica 76, u studenom 2024., Kärcher Center Varaždin postao je najmodernija poslovnica brenda u Hrvatskoj. Prostor se prostire na više od 400 kvadrata i uključuje i prvi servisni centar u Varaždinu, kao i Kärcher akademiju za edukaciju partnera i zaposlenika.

Prema riječima Remenarića, upravo u Varaždinu po prvi je puta predstavljena Kärcher akademija za obuku zaposlenika i partnera i Demo-zona u kojoj korisnici mogu isprobati proizvode prije kupnje. Novi prostor odražava želju brenda da pruži korisnicima potpunu podršku — od demonstracije proizvoda do servisa i edukacije.

SPLIT – Peti Kärcher Center za majstore s mora

Na adresi Lovački put 1 otvoren je Kärcher Center Split, ujedno i peta poslovnica u Hrvatskoj. Novi centar prostire se na gotovo 500 kvadrata prodajnog i servisnog prostora, a slogan otvaranja – “Za majstore s mora, za tri kantuna kuće, za centar svita, i za papu i za didu” – jasno govori o ambiciji da se obrati svim korisnicima, od profesionalaca do kućanstava.

Otvorenjem splitske poslovnice, u travnju 2025., Kärcher je dodatno učvrstio svoju prisutnost na dalmatinskoj obali te napravio važan korak prema korisnicima u Dalmaciji. I sam Remenarić navodi koliko je ova poslovnica od samog početka konkurentna onoj u Zagrebu: “Već u svibnju odluka o otvaranju ove se pokazala ispravnom, prvi mjesec poslovanja je bio iznimno uspješan, tako da već sada možemo reći da KC Split “puše za vrat” našoj glavnoj poslovnici u Zagrebu.“

NOVI SERVISNI CENTAR U ZADRU

Kako bi dodatno unaprijedio iskustvo korisnika i osigurao dostupnu tehničku podršku na lokalnoj razini, Kärcher je 2024. godine otvorio novi servisni centar u Zadru, na adresi Zagrebačka ulica 47.

Moderni prostor od 100 m² opremljen je najnovijom tehnologijom za dijagnostiku i servis, a tim stručnih servisera pruža brzu i pouzdanu uslugu održavanja i popravka uređaja iz Kärcher Home & Garden i Professional linije.

ŠIRENJE KOJE SE NASTAVLJA

Uz postojeće poslovnice u Zagrebu, Šibeniku, Varaždinu, Dubrovniku i Splitu, Kärcher najavljuje nova otvorenja u Rijeci i Osijeku. Planovi širenja rezultat su potrebe tržišta, ali i sve većeg interesa za kvalitetna rješenja u čišćenju koja štede vrijeme, vodu i energiju.

“Iza svakog novog centra stoji ideja o boljoj dostupnosti korisnicima, stručnoj podršci na licu mjesta te fleksibilnoj ponudi proizvoda i usluga. Fizička prisutnost omogućuje kupcima izravan kontakt s djelatnicima za dobivanje informacija, savjeta i rješenja za sve izazove koji mogu nastati pri čišćenju“, zadovoljno je odgovorio Remenarić razmišljajući već sada o budućim širenjima.

DOSTUPNOST, EDUKACIJA, STRUČNOST

Otvaranje ovih centara nije samo geografska ekspanzija, već i strateški korak prema unapređenju korisničkog iskustva. Edukacija zaposlenika, servisna podrška i individualno savjetovanje svakog kupca ostaju ključne komponente Kärcherove filozofije.

Sve nove lokacije dijele zajedničku viziju — ponuditi kompletna rješenja za čišćenje i usluge servisa, bila riječ o velikim poslovnim sustavima, turističkim objektima, servisima za čišćenje ili pojedinačnim korisnicima koji žele savršeno čist dom.

Kroz devet desetljeća, Kärcher neprestano pomiče granice inovacije – razvijajući održiva rješenja koja spajaju učinkovitost, trajnost i brigu o prirodi. Od prvog modernog visokotlačnog perača, do sinonima za vrhunsku kvalitetu i tehnologiju.

“Nadamo se da ćete i dalje pratiti naš razvoj, te da ćemo u skoroj budućnosti čitati o daljnjem širenju i otvaranju novih Kärcher centara u Hrvatskoj”, zaključio je Miroslav Remenarić.