
Usporedbom udjela lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i udjela preporuka, pokazalo se da najpovoljniji omjer imaju KTC, Kaufland i Lidl – najveći udio, više od 80% onih koji su ih posjetili u posljednja tri mjeseca, bi ih i preporučili
Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (79%) i Konzum (71%), Nešto manji udio posjetio je Kaufland (59%) i Plodine (55%). Podjednak udio je posjetio Spar (42%) i Interspar (41%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Konzum te Lidl i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni u svibnju ove godine. Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (65%). Slijede Kaufland (51%) i Konzum (49%). Podjednak udio imaju Plodine (30%), Interspar (31%) te Spar (27%), a daljnjih 21% preporučuje Eurospin. Ostale trgovačke lance preporučuje manje od jedne petine kupaca.
Usporedbom udjela lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i udjela preporuka, pokazalo se da najpovoljniji omjer imaju KTC, Kaufland i Lidl (najveći udio – više od 80% – onih koji su ih posjetili u posljednja tri mjeseca, bi ih i preporučili).


——
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U svibnju 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.