
U središtu transformacije ponašanja i razmišljanja nalazi se projekt Green Wave, koji čini tim internih stručnjaka i ’zelenih’ entuzijasta iz različitih poslovnih područja, a čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti ESG tema unutar kompanije.
U vremenu kada održivost postaje ključna za dugoročnu konkurentnost, Atlantic Grupa potvrđuje da ESG nije samo regulatorna obveza, već strateško ulaganje u poslovnu, društvenu i ekološku budućnost. Atlantic Grupa integrirala je ESG strategiju u sve segmente poslovanja – od proizvodnje i lanca opskrbe do razvoja zaposlenika i inovacija u proizvodima, ESG ciljevi dio su korporativne strategije, a njihova realizacija izravno utječe na sustav nagrađivanja menadžmenta i zaposlenika.
PROJEKT GREEN WAVE
U središtu transformacije ponašanja i razmišljanja nalazi se projekt Green Wave, koji čini tim internih stručnjaka i ’zelenih’ entuzijasta iz različitih poslovnih područja, a čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti ESG tema unutar kompanije. Umjesto formiranja klasične ESG akademije, Atlantic Grupa odlučila se za integriranje održivosti u sve postojeće funkcionalne akademije – od marketinga i prodaje do financija, preko istraživanja i razvoja, do nabave i proizvodnje.
Osim edukacija, u okviru projekta pokrenuta je i interna godišnja konferencija posvećena promicanju održivosti pod nazivom Green Day. Druga po redu ovakva konferencija održana je u travnju ove godine i okupila je više od 150 zaposlenika čitave Grupe.
Osim internih edukatora, konferencija je uključivala i razmjenu znanja s partnerima iz poslovnog lanca, uključujući Barry Callebaut i Delhaize Srbija. Partneri iz Ipsos Hrvatska podijelili su s našim zaposlenicima uvide o tome kako potrošači percipiraju ESG kampanje i kako kompanije mogu bolje komunicirati svoje ’zelene’ aktivnosti.
Uz posebno dedicirani projekt, održivost je integrirana u niz drugih grupnih projekata, a jedan od istaknutih primjera je svakako projekt Value Day (Dan vrijednosti), koji već čitavo desetljeće okuplja zaposlenike u akcijama podrške zajednici. U posljednje dvije godine fokus projekta je stavljen upravo na održivost – kroz plansko pošumljavanje u suradnji s Hrvatskim šumama i druge ekološke inicijative poput uklanjanja košara za miješani otpad iz ureda zaposlenika.
TRANSPARENTNA KOMUNIKACIJA
Uz dobro postavljenu strategiju, sustavnu integraciju u poslovanje i adekvatan projektni pristup, za uspjeh ESG transformacije ključna je komunikacija. Atlantic Grupa transparentno izvještava i informira internu i vanjsku javnost o svojim održivim vrijednostima i rezultatima – od internih radionica do objave godišnjih nefinancijskih izvještaja prema ESRS standardima.
ESG strategija Atlantic Grupe oslanja se na pet stupova: smanjenje emisija, odgovorno korištenje vode, reciklabilnu ambalažu, unapređenje proizvoda i društvenu odgovornost kroz jednakost, sigurnost i razvoj zaposlenika.
Sve aktivnosti iz ovog spektra u protekle dvije godine doprinijele su značajnim pomacima, prije svega kroz:
• Povećanu svijest: Zaposlenici su postali svjesniji važnosti ESG tema i njihovog utjecaja na posao.
• Integraciju u poslovanje: Održive prakse postale su sastavni dio poslovne strategije Atlantic Grupe, a ne samo dodatak.
• Konkretnije akcije: Počeli smo koristiti obnovljive izvore energije, smanjivati količinu otpada, uvoditi na tržište više proizvoda s održivim tvrdnjama i poboljšavati dobrobit naših zaposlenika.
Kultura održivosti u Atlantic Grupi raste iznutra – iz vrijednosti koje zaposlenici dijele i njihove spremnosti da budu nositelji pozitivnih promjena. Kroz sustavnu integraciju ESG principa u način poslovanja i kulturu kompanije, kao i kroz osnaživanje ljudi, Atlantic Grupa gradi dugoročnu konkurentsku prednost temeljenu na održivosti, inovacijama i odgovornom poslovanju.