
Kad brending konferencija inspiraciju crpi iz legendarnog K67 kioska, jasno je da se radi o nečem drugačijem.
KIOSK konferencija, najavljena za 6. veljače 2026. u prostoru zagrebačke Laube, okupit će više od 30 regionalnih i globalnih brending stručnjaka te slobodnih umjetnika i redefinirati što jednodnevna marketinška konferencija može biti.
Inspirirana jugoslavenskim klasikom koji je osvojio svijet
Priča konferencije krije svoju inspiraciju u jugoslovenskom klasiku koji je osvojio svijet – kiosku K67 arhitekta Saše Mächtiga. Ovaj kultni simbol nastao je iz potrebe za nečim jednostavnim, prilagodljivim i korisnim za najrazličitije namjene, a održao se na životu sve do danas. Nekada postaja za novine ili pak policijski štand, a danas DJ booth na Times Squareu u New Yorku. Uvijek spreman pružiti prolaznicima točno ono što trebaju u tom trenutku, bilo da je riječ o nečemu ključnom za nastavak njihovog dana ili doza zabave u inače hektičnim životima.

Kao što je K67 ostao relevantan te posljednjih godina doživio i renesansu, tim iza KIOSK konferencije želi profesionalcima iza brendova današnjice ponuditi znanje, iskustvo i primjere kako bi njihov rad uspješno prebrodio nemilosrdno tržište, pronašao svoje mjesto među potrošačima i postao dio kulture.
Konceptualan pristup jednodnevnoj konferenciji
Klasična jednodnevna konferencija i KIOSK teško će se pronaći u istoj rečenici. U želji da se ponudi nešto novo te da i Zagreb ima svoj marketinški događaj globalne kvalitete, ova jednodnevna brending konferencija pretvara posjet u pravo brend iskustvo. Lauba se 6. veljače transformira u izložbeni prostor za partnerske brendove s materijalima posebno dizajniranima za KIOSK, šankovi postaju mjesto okupljanja za networking, dok će pravi kiosk u svom fizičkom obliku i pozornica ostaviti dojam gradske vreve i užurbanosti u kakvima se brendovi i inače nalaze.

Kako bi pokazali da misle na svaki detalj koji danas čini prepoznatljiv brend, KIOSK se udružio s producentom SZCH, čija se glazba može čuti u setovima popularnih izvođača poput Peggy Gou, Objekta i DJ Hausa. Za potrebe konferencije, SZCH je producirao posebnu traku koja će poslužiti kao soundtrack prvog izdanja i postati prepoznatljiv element brenda KIOSK.
Predavanja i paneli svjetskih te regionalnih stručnjaka
Nesvakidašnji pristup konferenciji upotpunit će svjetski i regionalni stručnjaci koji stoje iza poznatih brendova iz svijeta automobila, glazbe, mode, FMCG-ja i drugih, a sve s ciljem da menadžerima, kreativcima i stratezima pruže uvide, najbolje globalne prakse, trendove, ali i inspiraciju kako bi došli do sljedeće velike ideje za svoje brendove. Bilo da se radi o vizualnom osvježenju, velikim kampanjama, društvenim mrežama ili kreativnim aktivacijama i suradnjama, KIOSK će pokriti sve što brendovima treba kako bi se istaknuli. Baš kao što tradicionalni kiosk svakome daje točno ono što treba u tom trenutku.

Berlin u srcu Zagreba
KIOSK ne staje na konferencijskom dijelu, već se nastavlja u Petom kupeu s partijem koji će pružiti istinsko clubbing iskustvo s poznatim DJ imenima čiji je zadatak u Zagreb donijeti energiju berlinskih klubova te stopiti marketinški mainstream i underground. Tako će na jedan dan uspješno usuglasiti strategiju sa zabavom, kulturu s profitom te lokalne brendove sa svjetskom kvalitetom.
Tim iza konferencije, koji uključuje sedam etabliranih marketingaša iz korporacija, agencija i non-profita, obećaje doživljaj koji se dosad pronalazio samo u europskim prijestolnicama.


Ako ste spremni za pravu dozu inspiracije, ideja i networkinga kakvu je Zagreb jedva dočekao posjetite kioskconference.com i osigurajte svoju ulaznicu na vrijeme. Zapratite i društvene mreže (LinkedIn, Instagram, Facebook) konferencije gdje će uskoro biti najavljeni prvi govornici… i još puno toga.