
U povodu više od 10 godina izuvanja iz cipela, Señor je javnosti predstavio prvi svjetski niche parfem za stopala – Fussnotu
Poznat po nekonvencionalnom pristupu komunikaciji i brandingu te uvijek zanimljivim samoiniciranim projektima, Señor ni ovaj put nije razočarao. Kako bi prenijeli osjećaj kad svojom kreativom klijenta ili kolegu iz struke izuju iz cipela kreirali su Fussnotu – niche parfem za stopala, i to prvi na svijetu.
Sam miris su razvili s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts, a opisuju ga ovako: Fussnota je bosonoga šetnja tek pokošenom travom u vrtu bergamota, predah na dekici uz španjolski kolač Bizcocho de Limón pa drijemanje na popodnevnom suncu uz miris obližnjeg cedra. Super je za bosebne prigode, ali i kad ti se niche ne da.
Lijepo je moći s pogledom na zagrebački botanički vrt stvarati svjetske novitete. Najčešće naše ideje pretačemo u vizualnu, verbalnu i audio komunikaciju, a kako dosad nismo imali priliku razvijati mirisni branding, priliku smo si sami stvorili. Nadam se da će naš novi proizvod biti spa(s) stopalima – naglašava Iva Kaligarić, strateška direktorica i vlasnica Señora.
U današnje vrijeme AI slopa i nikad veće količine contenta najgore je ako te se može lako ignorirati i zato su mi najdraže ideje koje pijano plešu po tankoj crti između “ovo je super” i “WTF?”. Fussnota je definitivno jedna od takvih. – dodaje Jurica Ćorluka, kreativni direktor Señora.
Fussnotu možete kupiti na Señorovom webshopu
Neki od Señorovih projekata kojima su nas dosad izuvali iz cipela su Brand New Year, Uzorak stolice, Umjetnost feedbacka, Iskon Casting, Veliki hrvatski naivci, Wiener Osigurava vaš mir, Nije u redu u uredu, Otkrij Varteks, Bonbon je po tvom i mnogi drugi koje možete pogledati na senor.hr.
Dobrih projekata nema bez dobrih suradnika pa iz Señora posebno ističu Sortilège Olfactive Arts i strpljivo kreiranje samog mirisa; Atelier tiskaru Macan i njihov luksuzni tisak, Europapier Adriu s vrhunskim Koehler Eco papirom, ugodno i super fotografiranje Damira Žižića te korisne savjete Sanjina Kaštelana.
“Ova sinergija stručnosti rezultirala je uravnoteženim identitetom koji je istovremeno bezvremenski i suvremen, spajajući stručnjake iz Señor agencije i Macan atelier tiskare, koja je kao inovativni partner za inteligentna rješenja za luksuz savjetovala, prototipirala koncept te proizvela ambalažu i papirnu konfekciju za ovaj proizvod. Pakiranje proizvoda je zahtijevalo vještu kombinaciju projektiranja ambalaže te primjenu foliotiska, UV lakiranja i reljefnog tiska, a upravo ovakvi izazovni projekti čine kreativnu industriju zanimljivom”, kaže Anja Macan, CMO, Atelier tiskara Macan.
“Ideja je bila toliko snažna i jasna da je prijedlog papira stigao in media res – konceptualno povezan Koehler Eco, 100% recikliranim ekološkim papirom. Nijanse ruže i žalfije jednostavno su bile prirodni izbor – vizualno i vrijednosno, savršen spoj s projektom. Takvi projekti bude nadu u održivu i pametnu kreativnost”, izjavila je Katja Milković, Sales and Marketing Manager, Europapier Adria d.o.o.