
Tvrtka Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) objavila je svoj Snacking Made Right izvještaj za 2024. godinu, naglašavajući napredak ka ostvarivanju ciljeva održivosti. Izvještaj pokazuje konstantnu posvećenost tvrtke ka održivijoj proizvodnji snacka i ističe održivost kao četvrti stup svoje dugoročne strategije, osim rasta, egzekucije i kulture[1].
Izvještaj jasno pokazuje posvećenost tvrtke transparentnosti i ističe konkretan napredak ka održivijoj i odgovornoj konzumaciji snacka. Najznačajniji rezultati za 2024. uključuju:
- Napredak ka odgovornijem uzgoju kakaa kroz Cocoa Life program održivog uzgoja ovog sastojka, koji je usmjeren osnaživanju zajednica poljoprivrednika i oporavak područja na kojima se kakao uzgaja. Približno, 91% kakaa koji se koristi obuhvaćeno je ovim programom.
- Ubrzanje aktivnosti usmjerenih na klimatske promjene, ostvarujući oko 12% smanjenja ukupne emisije stakleničkih plinova kroz cjelokupan lanac vrijednosti u usporedbi s 2018. godinom
- Napredak ka cirkularnoj ekonomiji u oblasti upravljanja ambalažnim otpadom, s oko 96% ambalaže dizajnirane tako da bude reciklabilna
- Širenje portfolija proizvoda s kontroliranom veličinom porcije – više od 84% prihoda ostvareno je kroz pojedinačno pakirane porcije proizvoda ili kroz smjernice na pakiranjima
“Održivost kao četvrti stup naše dugoročne strategije ostaje naš prioritet jer vjerujemo da održivije poslovanje dugoročno ostvaruje dodatnu vrednost”, izjavio je Dirk Van de Put, predsednik i generalni direktor tvrtke Mondelēz International. “Uz odgovarajuću strategiju, prave brendove, ljude i prisutnost na određenim tržištima – siguran sam da ćemo ostati dobro pozicionirani za dugoročni, održivi rast.”
Postizanje napretka kompanije na polju održivosti je dvosmjeran put i uključuje blisku saradnju svih subjekata u lancu opskrbe, kao i zauzimanje vodeće uloge u industriji i sektorskim inicijativama.
“Ponosna sam na konzistentnost našeg pristupa i vidljiv napredak koji ostvarujemo u pravcu ispunjenja naših ciljeva održivosti u 2024. godini”, izjavila je Kristin Montenegro Makgrat, direktorica za održivost i utjecaj u tvrtki Mondelēz International i dodala da tvrtka ostaje posvećena ostvarivanju pozitivnog utjecaja u oblastima za koje smatra da su najvažnije za ljude i planet.
[1] Nastojimo izvještavati regularno i transparentno o našem napretku. Više informacija o ESG ciljevima tvrtke Mondelēz International i objavljenim informacijama možete naći u dijelu O izvještaju na linku Snacking Made Right Report.