
Prema najnovijim rezultatima istraživanja šestoga godišnjeg State of Snacking izvještaja tvrtke Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ), potrošači diljem svijeta sve više svjesno i uz prisutnost u određenom trenutku uživaju u međuobroku – i to u njegovom okusu i samoj teksturi.
Razvijen u partnerstvu s tvrtkom The Harris Poll, State of Snacking, izvještaj prati stavove i ponašanja više tisuća potrošača u vezi s konzumacijom međuobroka u 12 zemalja. Saznanja iz istraživanja iz 2024. pokazuju da gotovo svi potrošači u fokusu imaju kontrolu veličine porcija i umjerenost.
- Svjesna i odgovorna konzumacija: 96% potrošača na globalnoj razini kaže da primjenjuju koncept svjesnog i odgovornog konzumiranja međuobroka, a 79% njih kaže da međuobrok ima veći značaj kada ga konzumiraju na ovaj način
- Osjetilna iskustva: 81% potrošača kaže da obraća pažnju na osjetilna iskustva, uživajući u okusu i teksturi
- Prioritet se daje porcijama: 69% potrošača na globalnoj razini traži međuobrok koji ima kontroliranu veličinu
“Potrošači sve više donose svjesne izbore kada je riječ o načinu na koji uživaju u omiljenome međuobroku”, izjavila je Melissa Davies, viša menadžerica u Global Insights & Trendspotting sektoru u tvrtki Mondelēz International i dodala: “Ljudi traže ravnotežu između uživanja i dobrobiti za organizam i to je ono što čini pomak ka konceptu svjesne i odgovorne prehrane. Manje porcije omogućavaju uživanje u omiljenim poslasticama bez pretjerivanja. Mnogi potrošači svjesnije pristupaju svojim prehrambenim navikama dok istovremeno praktikuju uživanje u konzumaciji omiljenog međuobroka.”
Tvrtka Mondelēz International nastavlja biti jednom od vodećih u svojoj industriji kroz prilagođavanje promjenama navika potrošača, osiguravajući da međuobrok bude prilika za povezivanje i svjesno i odgovorno konzumiranje. Dodatne informacije o State of Snacking izveštaju dostupne su na ovoj poveznici.