Hrvoje Rodin preuzeo funkciju generalnog direktora za Pernod Ricard Hrvatska i Slovenija

Hrvoje Rodin

Od 1. srpnja 2025. godine, Hrvoje Rodin preuzeo je funkciju generalnog direktora za Pernod Ricard Hrvatska i Slovenija, s ciljem daljnjeg jačanja pozicije kompanije koja na ovim tržištima posluje više od 30 godina.

Pernod Ricard Grupa je drugi najveći proizvođač i distributer alkoholnih pića u svijetu s prisutnošću u više od 160 zemalja. U vlasništvu kompanije je preko 240 premium i luksuznih robnih marki, a globalno prepoznatljivi brandovi poput Jameson Irish Whiskey, Chivas Regal, Royal Salute, Ballantine’s, Glenlivet, Absolut Vodka, Beefeater Gin, Martell Cognac, Havana Club Rum, Malibu, Kahlua, G.H. Mumm i Perrier-Jouet Champagne su okosnica poslovanja i u Hrvatskoj, te u Sloveniji u kojima Pernod Ricard zauzima vodeću poziciju u uvoznom premium segmentu. 

Hrvoje Rodin u industriji pića aktivan je više od 20 godina, s bogatim iskustvom u prodaji, marketingu i upravljanju distribucijom, te je ujedno Član Uprave Pernod Ricard Balkana koji objedinjuje, uz tržište Hrvatske i Slovenije, tržište Bugarske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Albanije, Kosova i Sj.Makedonije. Funkciju nasljeđuje nakon 4 godine uspješnog rukovođenja od strane Ane Pavlinec koja je također s 01.07.2025. preuzela funkciju generalnog direktora za BAK tržišta.

“Veselim se što preuzimam ovu odgovornu poziciju, iako se industrija jakih alkoholnih pića na globalnom nivou nalazi u vrlo izazovnom okruženju punom volatilnosti i nepredividivosti, ja sam uvjeren kako ću sa timom u Hrvatskoj i Sloveniji nastaviti graditi uspjeh Pernod Ricard-a uz podršku naših poslovnih partnera u oba kanala prodaje (Retail & HoReCa). Uspjeh Pernod Ricard-a globalno, pa samim time i u Hrvatskoj i Sloveniji, leži u činjenici što stavlja potrošače u središte poslovanja – bilo kroz razvoj proizvoda, inovacije, kreiranja unikatnih iskustava ili održive poslovne prakse. Uz to, kontinuirano ulažemo u svoje zaposlenike znajući da su upravo oni naša najveća vrijednost, njegujući inkluzivnu kulturu koja prepoznaje i nagrađuje timski rad, stručnost i osobni razvoj. Kompanija smo koja snažno razvija i strategije društvene odgovornosti, s naglaskom na odgovornu konzumaciju, održivost i doprinos lokalnoj zajednici.

U nadolazećem razdoblju fokus će biti na daljnjem jačanju pozicija naših robnih marki, obogaćivanje portfelja shodno svjetskim trendovima i potrebama lokalnog tržišta, razvoj i podrška zaposlenika, te odgovorno i održivo poslovanje”, izjavio je Hrvoje Rodin, novi generalni direktor Pernod Ricard-a za Hrvatsku i Sloveniju.