U Kärcher Hrvatska, 2025. godina obilježena je rekordnim rezultatima i proslavom 90. obljetnice brenda. Kako bi nam detaljnije predstavili uspjehe iz protekle godine i otkrili planove za nadolazeću 2026. godinu, razgovarali smo s Tomislavom Cvetkovićem, Product Management & Marketing Managerom u Kärcher Hrvatska.
Godina 2025. bila je iznimno uspješna za Kärcher na globalnoj razini. Možete li nam reći nešto više o tome kako se taj globalni uspjeh odrazio na poslovanje tvrtke u Hrvatskoj?
S ponosom mogu reći da već nekoliko godina uzastopce ostvarujemo sve prodajne ciljeve koje smo si zadali, što je jasan pokazatelj koliko je Kärcher prepoznat i cijenjen u Hrvatskoj. Globalni uspjeh svakako nam daje vjetar u leđa, no moram naglasiti da je naša pozicija na hrvatskom tržištu iznimno snažna i stabilna. Kupci nam vjeruju, što nam olakšava uvođenje novih proizvoda i tehnologija. Zahvaljujući toj stabilnosti, možemo više ulagati u širenje prodajne mreže, još bolju uslugu i edukaciju naših zaposlenika, ali i partnera. Upravo ta sinergija globalnog i lokalnog uspjeha temelj je našeg optimizma za daljnji rast i učvršćivanje Kärcherove vodeće pozicije u Hrvatskoj.
Koje su najuspješnije marketinške kampanje provedene u Hrvatskoj, i kakav je bio njihov učinak?

Ključ uspjeha leži u kontinuiranom prepoznavanju potreba naših korisnika, ali i u proaktivnom pristupu tržištu. Jedna od najuspješnijih marketinških kampanja u ovoj godini bili su posebni eventi održani u našim vlastitim trgovinama – Kärcher centrima diljem Hrvatske. U sklopu proslave 90. obljetnice Kärchera, transformirali smo naše centre u mjesta susreta i interakcije. Tamo su kupci imali priliku isprobati širok asortiman naših uređaja, sudjelovati u nagradnim igrama i doživjeti brand na jedinstven način.
Ti su dani rezultirali rekordnim dnevnim prometima u svim centrima, što je najbolji pokazatelj da naš trud i usmjerenost na kupce daju rezultate. Osim toga, već nekoliko godina uzastopce provodimo dvije cjelovite marketinške kampanje koje pokrivaju sve kanale komunikacije.
Proljetna kampanja usmjerena je na proizvode za vanjske prostore, poput visokotlačnih čistača i mokro suhih usisavača, dok se jesenska kampanja fokusira na cijeli asortiman za unutarnje prostore, uključujući parne čistače, usisavače i čistače podova. Kombinacija ovih strateških kampanja i izravnog angažmana s kupcima osigurava nam snažnu poziciju na tržištu tijekom cijele godine.
Osim komercijalnog uspjeha, 2025. godinu obilježile su i brojne društveno odgovorne inicijative. Možete li nam otkriti više o tome?
Kärcher je diljem svijeta, u sklopu 90. obljetnice, proveo više od 90 projekata čišćenja javnih površina, a Hrvatska je bila ponosni dio te priče. U suradnji s Gradom Varaždinom i Špancirfestom, vratili smo stari sjaj glavnom gradskom trgu nakon festivalske euforije. Taj je projekt pokazao kako naša tehnologija može pridonijeti očuvanju kulturne baštine i ljepoti naših gradova.
Prelazeći na budućnost, koja je glavna vizija i na čemu se temelji vaša brend strategija za 2026. Godinu?
U Kärcheru budućnost vidimo kao priliku za još snažniju povezanost s našim korisnicima, a strategija za 2026. godinu prirodno se naslanja na globalne temelje: inovaciju, održivost i iskustvo naših kupaca.
Inovacijama želimo unijeti promjene u domove i poslovanje naših kupaca, čineći čišćenje jednostavnim i učinkovitim. Kada je riječ o održivosti, ponosni smo što aktivno radimo na rješenjima koja su bolja za okoliš i našu zajednicu, a u samom srcu svega što radimo nalaze se korisnici – jer znamo da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, već povjerenjem i lojalnošću koje gradimo s našim kupcima. U Kärcher Hrvatska, u potpunosti živimo tu viziju, prilagođavajući je jedinstvenim potrebama našeg tržišta.
Što nam možete reći o vašim planovima za inovacije u 2026. godini?
Kärcher se globalno usmjerava na umjetnu inteligenciju (AI) i robotiku. U Hrvatskoj smo prepoznali da je automatizirano čišćenje budućnost, što je vidljivo u našem sve širem asortimanu robotskih uređaja. Ne radi se samo o robotskim usisavačima za kućanstva i vrtnim kosilicama, već i o naprednim KIRA robotima za industrije poput logistike i proizvodnje pa sve do ugostiteljstva. Ovi pametni uređaji omogućuju veću učinkovitost i oslobađaju radnu snagu za kompleksnije zadatke, rješavajući time ključne izazove na tržištu rada.
U 2026. godini želite se fokusirati i na unutarnje čišćenje. Koji će proizvodi biti u prvom planu?
Iako smo u Hrvatskoj primarno prepoznati po našim visokotlačnim čistačima, želimo korisnicima približiti i naš bogati asortiman za unutarnje čišćenje. Vjerujemo da čišćenje ne mora biti naporan posao, već da može biti jednostavno i čak zabavno, a naša inovativna rješenja to i dokazuju. Zato poseban naglasak već ove jeseni stavljamo na našu novu liniju proizvoda za pranje podova, ručne mop usisavače FVC 2,3 i 4, te na novitet među uređajima za dubinsko pranje, SE 2 Spot, koji su se pokazali izuzetno uspješnima diljem svijeta.

Kako bismo tu poruku prenijeli što širem krugu ljudi, u suradnji s tvrtkom Go2Digital osmislili smo i jedinstvenu interaktivnu kampanju. Na digitalnim ekranima u većim gradovima diljem Hrvatske, svi će imati priliku isprobati koliko čišćenje može biti jednostavno i zabavno, uz mogućnost da osvoje i vrijedne nagrade.
Već iduće godine predstavit ćemo i drugačiju liniju kućnih visokotlačnih čistača. Oni će imati još više benefita za krajnje kupce, s naglaskom na moderniji dizajn. Ipak, ono što se neće promijeniti jest naša prepoznatljiva kvaliteta i efikasnost, na kojoj gradimo povjerenje već desetljećima. I na taj dio ćemo se intenzivno fokusirati već početkom proljeća. Time Kärcher potvrđuje svoju predanost ne samo inovacijama, već i trajnoj vrijednosti koju donosimo u svaki dom.
Društvena odgovornost i održivost neizostavan su dio vaše strategije. Što možemo očekivati na tom polju u nadolazećoj godini?
Nastavit ćemo brinuti o zajednici u kojoj djelujemo kroz donacije uređaja udrugama i institucijama. Također, planiramo se i dalje uključivati u inicijative poput World Cleanup Day-a. Nadamo se da ćemo i iduće godine pronaći pouzdanog partnera s kojim ćemo provesti projekt besplatnog čišćenja neke javne površine ili spomenika, nastavljajući tradiciju iz 2025. godine.
Posljednji stup vaše strategije je korisničko iskustvo i lojalnost. Kako ćete to poboljšati?
Nastavit ćemo širiti mrežu Kärcher centara, čineći nas dostupnijima našim kupcima. Uz nove prodajne prostore planirane u Osijeku, Zadru i Rijeci, otvarat ćemo i nove servisne lokacije, osiguravajući bržu i jednostavniju uslugu. Značajno ćemo unaprijediti i naše digitalno iskustvo. Planirane su velike promjene na našoj web stranici i online trgovini, s ciljem stvaranja intuitivnijeg, personaliziranog i jednostavnijeg online shopping iskustva. Korisnici će moći još lakše pronaći informacije o proizvodima, usporediti uređaje i obavljati kupovinu u svega nekoliko klikova, uz dostupnost 24/7.
Po čemu se Kärcher izdvaja od konkurencije?
Od konkurencije se izdvajamo jedinstvenim pristupom čišćenju. Slogan “Bez obzira na vaše izazove, imamo Kärcher rješenje” nije samo fraza, već i obećanje. Naš opsežan asortiman uređaja, pribora i deterdženata pruža rješenje za svaki problem, bilo da se radi o kućanstvima ili industrijskim primjenama. Prednost leži i u iskusnom timu stručnjaka, kontinuiranom ulaganju u nove proizvode, prodajne centre te u jakoj servisnoj mreži koja osigurava da naši kupci uvijek imaju pouzdanu podršku.
Koju poruku želite poslati svojim kupcima i partnerima?
Kärcher je više od proizvođača uređaja za čišćenje. Mi smo vaš partner u rješavanju izazova, posvećeni inovaciji, održivosti i stvaranju čišćeg svijeta. Naše poslovanje temelji se na razumijevanju potreba korisnika i pružanju rješenja koja život čine jednostavnijim.