
Coca-Cola HBC Hrvatska objavila je svoje najnovije Izvješće o održivom poslovanju, koje potvrđuje značajan napredak koji je tvrtka ostvarila u području održivosti tijekom 2024. godine. Dok su još 2017. godine tri od četiri zaposlenika bili muškarci, danas žene zauzimaju polovicu rukovodećih pozicija čime je postignuta puna rodna ravnopravnost, a nastavljena su i ulaganja u zaštitu okoliša, razvoj zaposlenika i lokalne zajednice u kojima tvrtka posluje.
U usporedbi s 2017. godinom, izravne emisije ugljikova dioksida smanjene su za 11 %. Već desetu godinu zaredom sva električna energija koju Coca-Cola HBC Hrvatska koristi potječe iz obnovljivih i čistih izvora, čime su u potpunosti uklonjene emisije ugljikova dioksida povezane s potrošnjom kupljene električne energije. Istovremeno, 65 % hladnjaka na prodajnim mjestima već je energetski učinkovito, a cilj je da u narednim godinama svi uređaji budu učinkoviti. Uz to, sva potrošačka ambalaža koju Coca-Cola HBC Hrvatska stavlja na tržište u potpunosti se može reciklirati, čime tvrtka dodatno doprinosi kružnom gospodarstvu i očuvanju resursa.

„Coca-Cola HBC Hrvatska nije samo predvodnik održivog poslovanja, mi smo i njegovi pioniri jer smo među prvima na hrvatskom tržištu 2003. godine objavili nefinancijsko izvješće i tako postavili temelje za sustavno i transparentno praćenje učinaka na području održivosti. Naša postignuća pokazuju da se predanost i ulaganja dugoročno isplate, bilo da se radi o zaštiti okoliša, raznolikosti i uključivosti ili podršci mladima u zajednici. Ponosan sam na sve što smo ostvarili zajedno s našim zaposlenicima, partnerima i kupcima jer održivost za nas nije samo dio poslovanja, ona je temelj našeg identiteta i naše budućnosti“, izjavio je Dimitris Rompis, glavni direktor Coca-Cole HBC Adria.
Coca-Cola HBC Hrvatska nastavlja aktivno doprinositi lokalnim zajednicama brojnim projektima i inicijativama. Tako je u suradnji s Konzumom proveden projekt Od izvora do mora, kojim se podiže svijest o važnosti odgovornog gospodarenja ambalažnim otpadom. Tijekom 2024. godine u 30 hrvatskih gradova organizirane su akcije u kojima je 2.200 volontera prikupilo i pravilno zbrinulo više od 420 tona otpada.

Istodobno, program Raise the Bar nastavio je jačati ugostiteljski sektor pružanjem stipendija i edukacija mladima pa je tako deseta generacija polaznika završila Akademiju namijenjenu barmenima i baristima. Programom Raise the Bar Youth, namijenjenom maturantima iz ugostiteljskih i turističkih škola, te Coca-Colinom podrškom mladima čak 3.220 mladih diljem Hrvatske steklo je važna znanja i vještine koje će im pomoći u izgradnji uspješnih karijera.
Izvješće o održivome poslovanju koje obuhvaća rezultate za 2024. godinu pripremljeno je u skladu sa standardima Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI), u suradnji s Institutom WISE pri IEDC Poslovnoj školi Bled i Institutom Ekvilib kao vanjskim savjetnicima. Objavom najnovijeg, osmog po redu, nefinancijskog izvješća tvrtka je potvrdila svoju ulogu predvodnika na ovom području, dok na globalnoj razini već osam godina zaredom zauzima prvo mjesto na ljestvici najodrživijih proizvođača pića.
Izvješće se može preuzeti na poveznici.