
U rujnu smo usporedili udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer imaju KTC i Kaufland. Od ostalih lanaca najveće udjele imaju Lidl, Interspar i Eurospin.
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81%) i Konzum (75%), nešto manji udio posjetio je Kaufland (63%) te Plodine (53%). Podjednak udio je posjetio Spar (43%) i Interspar (41%).

Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni i u rujnu ove godine. Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (68%). Slijede Kaufland (57%) i Konzum (53%). Podjednak udio imaju Interspar (30%), Spar (28%) i Plodine (27%), a daljnjih 22% preporučuje Eurospin.

Ostale trgovačke lance preporučuje manje od jedne petine kupaca. Usporedili smo i udjele lanaca posjećenih u posljednja tri mjeseca i preporuke te se pokazalo da najpovoljniji omjer imaju KTC i Kaufland. Od ostalih lanaca najveće udjele imaju Lidl, Interspar i Eurospin.
———————-
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U rujnu 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.