
Vodeća tri proizvođača u 2024. zastupala su 62,7% količinske prodaje kategorije pudinga i abecednim redoslijedom oni su Dukat, Vindija i Zott. Promatrajući samo segment pudinga u prahu, vodeći proizvođači su Dr. Oetker i Podravka.
Analizira: Lucija Bundalo, Customer Support Executive, NielsenIQ
Kategorija pudinga prema klasifikaciji istraživačke agencije NielsenIQ obuhvaća proizvode u prahu za pripremu instant pudinga i mliječne deserte koji uključuju gotove pudinge, sirne deserte te ostale rashlađene deserte.
U 2024. godini, kategorija pudinga zabilježila je rast vrijednosne prodaje od 14,5% i rast količinske prodaje od 8,4%. Uz to, segment mliječnih deserata bilježi nadprosječan rast količinske prodaje u odnosu na godinu ranije.
Najveći doprinos prodaji kategorije pudinga u 2024. činili su mliječni deserti s 95,2% udjela u količinskoj prodaji kategorije dok su preostalih 4,8% činili praškasti proizvodi za pripremu instant pudinga.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, 77,3% ukupne količinske prodaje kategorije ostvarilo se kroz moderne formate (hipermarkete, supermarkete i diskontere), a preostali udio od 22,7% se ostvario kroz tradicionalne formate (trgovine mješovitom robom do 300 m2 prodajne površine i drogerije).
U 2024. godini vodeća tri proizvođača zastupala su 62,7% količinske prodaje kategorije pudinga. Abecednim redoslijedom oni su Dukat, Vindija i Zott. Promatrajući samo segment pudinga u prahu, vodeći proizvođači unutar tog segmenta su abecednim redom Dr. Oetker i Podravka.






















