Četiri glavna globalna potrošačka trenda za 2026.

Euromonitor International predstavio je globalne potrošačke trendove za sljedeću godinu, naglašavajući da autentičnost i samoizražavanje pokreću potrošačko ponašanje i lojalnost prema brendovima te da potrošači zahtijevaju rješenja profesionalne kvalitete za svakodnevnu upotrebu.

Tvrtka za analitiku podataka Euromonitor International otkrila je svoje vodeće globalne potrošačke trendove za 2026. godinu, a godišnje izvješće identificira četiri globalna trenda koji ističu ključne promjene u ponašanju potrošača.

U stvarnosti oblikovanoj troškovima života, autentičnošću i očekivanjima vezanima uz dobrobit, ovi trendovi čine središte potrošačkog ponašanja diljem svijeta.

„Budućnost potrošačkog ponašanja obilježena je željom za udobnošću, samoizražavanjem i naprednim wellness rješenjima, potaknuta potrebom za autentičnošću i jednostavnošću u sve složenijem svijetu”, izjavila je Alison Angus, voditeljica odjela za inovacije u Euromonitor Internationalu.

1. Zona udobnosti (Comfort Zone)

Potrošači traže udobnost i jednostavnost usred globalne nestabilnosti, čak 58% njih doživljava umjeren do visok stupanj stresa svakodnevno. Traže proizvode koji pružaju emocionalnu sigurnost, poput onih s prirodnim i zdravim sastojcima. Tvrtke trebaju razvijati proizvode i usluge koji pružaju udobnost, povećavaju samopouzdanje, pojednostavljuju život ili promiču ravnotežu, kako bi potrošačima pomogli pronaći smirenost u nesigurnim vremenima.

2. Beskompromisna autentičnost (Fiercely Unfiltered)

Potrošači prihvaćaju hrabro samoizražavanje i radikalnu iskrenost. Polovina svih potrošača traži proizvode i usluge koji odražavaju njihov jedinstveni identitet, dok 65% njih smatra da ih društvo prihvaća takvima kakvi doista jesu. Tvrtke se trebaju usredotočiti na hipersegmentaciju i ciljane strategije kako bi se uspješno povezale s određenim potrošačkim profilima ili personama kupaca.

3. Preoblikovana dobrobit (Rewired Wellness)

Raste potražnja za visokotehnološkim, medicinski potvrđenim wellness rješenjima, a potrošači su spremni platiti više za premium proizvode sa znanstveno utemeljenim formulacijama. Čak 49% potrošača spremno je platiti 10% ili više za premium proizvode za njegu ljepote sa znanstvenom formulacijom. Brendovi mogu iskoristiti pristup temeljen na podacima i narativima kako bi prikazali zdravstvene prednosti i educirali potrošače o stvarnoj vrijednosti proizvoda.

4. Novi azijski val (Next Asian Wave)

Istočnoazijski brendovi, osobito kineske tvrtke, stječu sve veći globalni utjecaj kombinirajući povoljnost, inovativnost i digitalno orijentirana iskustva. Predviđa se da će kineska vrijednost izvoza dosegnuti 4 bilijuna američkih dolara do 2026. Kako bi ostale konkurentne, tvrtke bi trebale optimizirati mobilno orijentirana digitalna iskustva i dizajnirati besprijekorna kupovna putovanja koja spajaju sadržaj i trgovinu.