Međunarodna studija potvrđuje visoku kvalitetu usluge u Gebrüder Weissu

Oko 97 posto kupaca preporučilo bi Gebrüder Weiss. (Izvor: Gebrüder Weiss / Westacht)

Stopa preporuka kupaca blizu 97 posto / snažna industrijska referentna izvedba

Koliko su kupci zadovoljni uslugama Gebrüder Weissa? Ovo je bilo ključno pitanje u globalnoj anketi o zadovoljstvu kupaca provedenoj među više od 1.500 kupaca u Europi, Aziji i Sjedinjenim Državama. Rezultati su vrlo pozitivni i potvrđuju snažnu kvalitetu usluge tvrtke, što je u skladu s rezultatima ankete iz 2022. godine. Na šestobodovnoj ljestvici od 1 (vrlo zadovoljan) do 6 (uopće nisam zadovoljan), Gebrüder Weiss je ostvario ukupnu ocjenu zadovoljstva od 1,87, blago poboljšavajući prethodnu ocjenu (2022: 1,88). Ukupno je 84 posto ispitanika ocijenilo tvrtku s najvišim ocjenama 1 ( vrlo zadovoljan) ili 2 ( zadovoljan).

Gebrüder Weiss dobio je posebno snažne povratne informacije za personaliziranu korisničku podršku, pri čemu je tim za prodajnu podršku ostvario najvišu ocjenu od 1,64. Rezultati u logistici skladišta također su impresionirali kupce, koji su pohvalili brzu i besprijekornu provedbu projekata tvrtke (prosječna ocjena: 1,61) i ocijenili Gebrüder Weiss kao vrlo inovativan (prosječna ocjena: 1,91).

Stopa preporuka bila je proporcionalno visoka: gotovo 97 posto kupaca reklo je da bi preporučilo Gebrüder Weiss, a više od tri četvrtine (77,6 posto) to je već učinilo. U usporedbi s industrijom, tvrtka ostaje vrlo konkurentna: 31 posto ispitanika ocijenilo je Gebrüder Weiss boljim od konkurenata, a oko 63 posto ga je ocijenilo ravnopravnim.

Fokus na digitalizaciju i upravljanje lancem opskrbe

Gebrüder Weiss također pokazuje snažne rezultate u područjima digitalizacije i upravljanja lancem opskrbe. Gotovo polovica svih ispitanika koristi digitalnu korisničku platformu tvrtke myGW, pri čemu je u Njemačkoj korištenje doseglo 79 posto. Najčešće korištene značajke uključuju komunikacijske alate i upravljanje ponudama, iako su klijenti također prepoznali dodatni potencijal za poboljšanje u tim područjima.

Kada je riječ o rješavanju poremećaja u opskrbnim lancima, ispitanici su posebno cijenili pravovremenu komunikaciju Gebrüder Weissa, uz želju za još proaktivnijim prijedlozima rješenja.

“Ova studija pruža vrijedne uvide u očekivanja naših klijenata. Jasno vidimo potrebu za daljnjim širenjem digitalizacije naših servisnih procesa i daljnjim unapređenjem korisničke podrške kroz inteligentno upravljanje lancem opskrbe. Podaci u stvarnom vremenu, kontinuirana analiza i prilagođeno savjetovanje ključni su za postizanje našeg zajedničkog cilja – transparentnih, učinkovitih i otpornih lanaca opskrbe,” rekao je Peter Schafleitner, član Upravnog odbora Gebrüder Weissa. Dodao je da zadovoljstvo kupaca nije jednokratni rezultat, već kontinuirani razvojni proces koji tvrtka kontinuirano pokreće.

O studiji

Istraživanje zadovoljstva kupaca proveo je dicall – Weiss Logistik Systeme GmbH, podružnica Gebrüder Weissa, između lipnja i kolovoza 2025. Ukupno je 1.541 korisnik iz 26 zemalja sudjelovao putem telefonskih i online intervjua. Ljestvica ocjenjivanja je obrnuta od sustava ocjenjivanja koji se uobičajeno koristi u našoj zemlji. U studiji 1 znači “vrlo zadovoljan”, a 6 znači “uopće nisam zadovoljan”.