Hrvatski influenceri zarađuju sve više, ali brine ih negativna percepcija javnosti
Istraživanje o influencer marketingu nakon pet godina donosi nove uvide
Zagrebačka agencija Dialog komunikacije predstavila je rezultate istraživanja DIABLOG, najnovijeg i najopsežnijeg pregleda domaće industrije kreatora sadržaja.
Blagdanska kupovina: 5 pravila za brendove koji se žele istaknuti
Kupci se ne sjećaju koji je brend najglasnije oglašavao tijekom blagdana – pamte onaj koji im je olakšao život. Ove sezone usmjerite se manje na prodaju proizvoda, a više na izgradnju...
Kako do autentičnosti: novi jezici brendiranja u eri ironije i nostalgije
Digitalne platforme prodaju efikasnost objava i instantnu analizu metrika, ali stvarni rast brendova događa se kombinacijom digitalnih i fizičkih dodirnih točaka. U društvu koje nastoji ostati bitno, brendovi koji će se...
Od proizvoda do pripadnosti: evolucija brenda u svijesti potrošača
Marketing je postao iskustvo, razgovor, aktivacija, dijalog koji se ne odvija samo online, nego i u stvarnim prostorima. Upravo zato se marketing sve češće odvija na mjestima gdje se stvaraju iskustva:...
Rebrendiranje: Ambalaža može promijeniti percepciju brenda
Potrošač putem ambalaže prepoznaje priču o kvaliteti, tradiciji, održivosti, okusu ili životnom stilu. Ako se brend uspije ‘osvježiti’ očuvavši tu priču, promjena ambalaže može biti snažan poticaj rastu. S druge strane,...
Ljudski(ji) brendovi: Humanizacija uz pomoć umjetne inteligencije
Potrošači danas ne kupuju samo proizvode, već i odnose. Empatiju, razumijevanje i autentičnost. U eri umjetne inteligencije, nameće se pitanje: može li i kako tehnologija pomoći da brend djeluje ljudskije?














