Prema održivoj budućnosti

Više se ne sporimo oko toga jesu li klimatske promjene stvarne, već koliko brzo i u kojoj mjeri su se ljudi spremi promijeniti da dostignemo zajednički cilj. Većina Hrvata smatra da...

Kako dizajnirati ambalažu koja se zaista reciklira

Koncept dizajna za recikliranje jedini je pravi pristup jer ambalažu od samog početka razvoja proizvoda oblikujemo za njezin ‘život nakon života’. Riječ je o prijelazu s linearne na kružnu logiku dizajna...

Održivo = profitabilno? Kako prodavati više u svijetu koji još nije posve ‘zelen’

Istraživanja pokazuju da čak 78% potrošača tvrdi da im je održivost važna, ali samo 26% njih to dosljedno primjenjuje u kupovini. Razlog? Kompleksnost. Kupac ne zna što je točno ‘održivo’. Ne...

Uvođenje solarne energije – velik interes, ali i brojne prepreke

Rezultati istraživanja pokazuju da su građani spremni prihvatiti održive izvore energije, ali da ih u tome sputavaju financijske i administrativne barijere. Dobra vijest je da su neki od tih izazova u...

Brend koji zna zašto – zna kamo ide

Ljudi vas ne biraju zbog onoga što nudite, nego zbog onoga u što vjerujete. Vaša svrha je temelj dugoročnog uspjeha brenda. Piše: Nataša Krezić, EMBA, krugovlasnica, agencija KRUG

Programi lojalnosti: Globalne priče koje inspiriraju lokalni uspjeh

Programi lojalnosti nisu samo marketinški alat – oni su priče o brendovima koji stvaraju dugoročne odnose s kupcima i zaposlenicima. Njihova snaga leži u povezivanju s ljudima, a svaki uspješan program...

Zdrava hrana zaslužuje ‘zdravu’ ambalažu

Biorazgradive ambalaže papirnate ili kartonske kutije s premazima na biljnoj bazi, višekratne staklene posude, pa čak i inovacije poput ambalaže od algi – sve su to rješenja koja pokazuju da industrija...

Psihologija u marketingu: Kako naš mozak odlučuje što ćemo kupiti?

Što pokreće potrošače? Otkrijte zašto emocije imaju prednost nad razumom, kako pristranosti vode naše izbore i na koji način brendovi koriste psihološke principe da osvoje pažnju, povjerenje i – novčanike –...

Zašto ambalaža nije prostor za kompromis

Sigurnost hrane postala je sve važnija tema u prehrambenoj industriji, a ambalaža igra ključnu ulogu u zaštiti proizvoda od vanjskih utjecaja, produljenju roka trajanja i sigurnosti za konzumaciju

Super Bowl oglašavanje: Vrijedi li pola minute 7 milijuna dolara?

S rekordnim cijenama oglasnog prostora i globalnom pažnjom publike, Super Bowl reklame su više od oglasa – one su kulturni fenomen i strateška investicija Piše: Nataša Krezić, EMBA,...

NRF 2025: Sajam i učenje s terena kao ključ uspješne maloprodaje

Hrvatska maloprodaja može mnogo naučiti iz primjera koje donosimo iz New Yorka, prilagođavajući globalne trendove lokalnim potrebama: tematski kvartovi, testne trgovine i uvođenje naprednih tehnologija mogu stvoriti konkurentsku prednost dok ulaganje...