BIPA Austrija širi se u Rumunjsku
BIPA će se sljedeće godine proširiti na rumunjsko tržište. Ovaj strateški korak naglašava uspjeh i rast tvrtke na postojećim tržištima u Austriji i Hrvatskoj te označava značajnu prekretnicu u međunarodnoj strategiji...
Trgovci bi mogli trošak američkih carina prenijeti globalno na sve potrošače
Globalne maloprodajne kompanije nastoje nadoknaditi troškove američkih carina podizanjem cijena na ostalim tržištima kako bi izbjegle velika poskupljenja u SAD-u koja bi mogla naštetiti prodaji, što na drugim tržištima uzorkuje zabrinutost...
Danone kupuje američkog proizvođača organskih napitaka biljnog podrijetla Kate Farms
Francuska prehrambena tvrtka Danone u ponedjeljak je dogovorila kupnju većinskog udjela u američkom proizvođaču organskih napitaka biljnog podrijetla Kate Farmsu, koji će se uklopiti u Danoneov portfelj specijalizirane prehrane.
Danone sa sjedištem...
Brazilski izvoz govedine u SAD poskočio u travnju
Brazilski izvoznici mesa isporučili su u travnju u Sjedinjene Američke Države znatno više govedine usprkos novim 10-postotnim carinama, rekao je čelnik udruge izvoznika mesa Abiec.
Brazil je u...
EU odobrio francuski plan potpore izvoznicima alkoholnih pića u SAD
Europska komisija odobrila je francuski plan o pet milijardi eura potpore izvoznicima vina i žestica u SAD kroz program reosiguranja izvoznih kredita, istaknuvši da je spremna prihvatiti i slične zahtjeve drugih...
Lidl ulaže 500 milijuna funti u širenje mreže trgovina u Britaniji
Njemački maloprodajni lanac Lidl objavio je u ponedjeljak da namjerava uložiti 500 milijuna funti (586 milijuna eura) u širenje mreže trgovina u Britaniji.
Lidl namjerava u Britaniji otvoriti više...
Nestlé ostvario organski rast od 2,8 % u prvom kvartalu ove godine
Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca ove godine, povodom čega je Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé, izjavio: ''U vremenu povećane makroekonomske i potrošačke nesigurnosti, Nestlé je ostvario...
L’Oréal u Europi prešao na 100% obnovljivu energiju
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih...
PMI do kraja 2024. zabilježio 38,6 mil punoljetnih korisnika bezdimnih proizvoda na 95 tržišta
Philip Morris International objavio je šesto godišnje Integrirano izvješće o održivosti za 2024. godinu koje, obilježavajući desetogodišnjicu puta prema budućnosti bez dima, prikazuje poslovnu transformaciju kompanije i ključna postignuća u održivosti. Integrirano...
Kina uvela carine SAD-u od 84 posto, u tijeku ‘de-dolarizacija’
Na globalnim burzama cijene dionica dodatno su danas iza podneva podebljale gubitke, nakon što je Kina najavila da od sutra uvodi SAD-u uzvratne carine od 84 posto, a kako pada cijena cjelokupne...
Bicikliranjem za čišće oceane: počela kampanja GWcycles 2025.
Tvrtka Gebrüder Weiss poziva bicikliste da sudjeluju u svjetskoj kampanji koja se održava tijekom dužeg razdoblja, nudi više mogućnosti za pobjedu i orijentirana je na ekologiju.
Vrijeme je...
Cijene kakaovca i kave naglo pale
Cijene kakaovca i kave naglo su pale na svjetskim tržištima budući da je trgovce uznemirio val američkih carina, raspirivši zabrinutost za potražnju
Američki predsjednik Donald Trump objavio je...
Nestlé i UNESCO podržavaju mlade zainteresirane za sudjelovanje u projektima očuvanja klime putem inicijative...
Mladima se pruža izvanredna prilika da osvoje prestižnu šestomjesečnu stipendiju za edukaciju i mentorstvo s vrhunskim stručnjacima iz kompanije Nestlé i organizacije UNESCO putem inicijative Global Youth Grant Scheme nazvane Youth Impact...
Bilanca za 2024.: Gebrüder Weiss uspješan unatoč izazovnom tržišnom okruženju
Gebrüder Weiss ostvario 2,71 milijarde eura neto prihoda / 124 milijuna eura uloženo u logističke terminale, automatizaciju i poboljšanja u području e-mobilnosti i dekarbonizacije
Međunarodna tvrtka za prijevoz...
Alkaloid – rezultati poslovanja za razdoblje siječanj – prosinac 2024
Alkaloid s konsolidiranim rastom prodaje od 15%, u vrijednosti od 308,9 milijuna eura, konsolidiranom neto dobiti od 27,4 milijuna eura i investicijama od 23,3 milijuna eura u razdoblju siječanj - prosinac...