
Pristup novoj kampanji ‘Tanjur oboji, nagrade osvoji!’ pokazuje snagu višekanalne sinergije: in-store materijali, TV, DOOH, digitalni kanali, društvene mreže i influenceri djeluju u harmoniji, osiguravajući da svaki kontakt s brendom donosi vrijednost, ističe prednosti proizvoda i potiče smisleni angažman
Ususret periodu pojačane oglašivačke aktivnosti, jedna kampanja uspješno prodire kroz komunikacijsku buku. Radi se o Bonduelleovoj nagradnoj igri ‘Tanjur oboji, nagrade osvoji!’ koja se odlikuje sofisticiranom sinergijom digitalnih i offline kanala i pažljivo osmišljenih komunikacijskih touchpointa, a sve s jasnim ciljem: pokazati da kvaliteta, svježina i angažman potrošača mogu ići ruku pod ruku.
KOMUNIKACIJSKI KANALI
Kako bi se uključili u nagradnu igru, korisnici kupuju dva Bonduelle proizvoda, smrznuta ili u limenci, te se jednostavno registriraju putem modernog landing pagea promo.bonduelle.hr od 15. listopada do 30. studenog 2025. Na taj način, otvaraju si vrata za osvajanje jedne od 60 vrijednih nagrada, među kojima su se našli i Broil King plinski roštilji, Philips Airfryeri Combi, setovi Tefal tava, pribori za roštilj te poklon paketi Bonduelle proizvoda. Sa strateškog gledišta, prava vrijednost kampanje leži u preciznoj koordinaciji kanala koji dosežu kupce tamo gdje zaista donose odluke.
Fokus kampanje postavljen je na osiguravanje maksimalne vidljivosti i utjecaja na potrošače u ključnim trenucima prodajnog procesa. Kampanja započinje u fizičkom prostoru, gdje in-store materijali usmjeravaju potrošače u trenutku donošenja odluke o kupovini. Doseg se dodatno proširuje digital out-of-home ekranima i ciljanim TV spotovima, čime se glavna poruka dosljedno dostavlja u javnim prostorima i domovima.
Nakon početnog vala kampanje, ona se dalje širi kroz digitalni ekosustav. Glavna poruka komunicira se izravno putem Bonduelleovih društvenih kanala (Facebook, Instagram i YouTube), a nova publika doseže se display oglašavanjem. Suradnje s food blogerima i influencerima, provjerena i dokazana praksa za Bonduelle, produbljuju vezu s publikom kroz originalne recepte i praktične demonstracije.
Cjelokupnu medijsku strategiju zaokružuju proaktivne PR aktivnosti, osiguravajući dosljedno i inspirativno korisničko iskustvo. Ovaj pristup pokazuje snagu višekanalne sinergije: in-store materijali, TV, DOOH, digitalni kanali, društvene mreže i influenceri djeluju u harmoniji, osiguravajući da svaki kontakt s brendom donosi vrijednost, ističe prednosti proizvoda i potiče smisleni angažman. Bonduelle ne priča samo o povrću, već gradi priču o kvaliteti, održivosti i svakodnevnoj inspiraciji, pokazujući da inovativna strategija može imati opipljiv učinak na sve uključene stranke.
MISIJA KOJA NADILAZI KULINARSKE OKVIRE
Od svog osnutka 1853. godine, Bonduelle je izrastao u globalno prepoznatljiv brend ne samo zbog povrća, već i misije koja stoji iza njega. Bonduelle želi potaknuti prehranu na biljnoj bazi za dobrobit ljudi i planeta. U suradnji s partnerskim farmama, već desetljećima ulaže u inovativne i održive prakse kako bi ponudio visokokvalitetne proizvode koji čuvaju okoliš, ali i olakšavaju svakodnevni život.
Danas mu vjeruju potrošači u gotovo 100 zemalja diljem svijeta. Svaka Bonduelle konzerva, svaka vrećica i svaka kampanja nose istu poruku: povrće je temelj zdravijeg i sretnijeg života. Nagradna igra ‘Tanjur oboji, nagrade osvoji!’ demonstrira kako pažljivo osmišljena kampanja može istovremeno nagraditi potrošače, educirati tržište i kontinuirano podizati svijest o brendu. Više o nagradnoj igri saznajte na promo.bonduelle.hr.