Agencija i klijent – recept za dugotrajan i produktivan odnos

Odnos klijenta i kreativne agencije može biti najjače oružje ili najveći uteg brenda, ovisno kako taj odnos gradite. Sve što trebate znati, jest iz tog odnosa izvući maksimum.

Poslovne transformacije: Za uspjeh ključna pravovremena, transparentna i dvosmjerna komunikacija

Organizacije koje žele ostati relevantne moraju se brže prilagođavati, donositi odgovorne odluke i voditi s jasnom svrhom. U svemu tome presudna je uloga dobre komunikacije koja gradi povjerenje, povezuje dionike i...

Hrvatski radnici u prehrambenoj industriji prednjače u Europi po pranju i popravcima radne odjeće...

Nova europska studija otkriva izazove higijene i održivosti u praksi korištenja i održavanja radne odjeće u Hrvatskoj Nedavno objavljeno europsko istraživanje tvrtke Nordstat obuhvatilo je više od 2.200...

Zajedno protiv nevidljivog neprijatelja: Kako Hrvatska i EU grade zajednički štit protiv cyber prijetnji

Kibernetička sigurnost više ne može biti tretirana isključivo kao tehničko pitanje – ona se danas sve više shvaća kao pitanje strateške važnosti koje zahtijeva jasno postavljene pravne okvire, institucionalnu suradnju i...

Priručnik korisničke usluge: Kako kreirati standard usluge koji oduševljava

Dobar priručnik nije zbirka fraza poput ‘uvijek se smiješi’ ili ‘riješi pritužbu brzo’. To je dokument koji govori o tome zašto pružamo uslugu, a ne samo kako. On potiče zaposlenike da...

Prema održivoj budućnosti

Više se ne sporimo oko toga jesu li klimatske promjene stvarne, već koliko brzo i u kojoj mjeri su se ljudi spremi promijeniti da dostignemo zajednički cilj. Većina Hrvata smatra da...

Kako dizajnirati ambalažu koja se zaista reciklira

Koncept dizajna za recikliranje jedini je pravi pristup jer ambalažu od samog početka razvoja proizvoda oblikujemo za njezin ‘život nakon života’. Riječ je o prijelazu s linearne na kružnu logiku dizajna...

Održivo = profitabilno? Kako prodavati više u svijetu koji još nije posve ‘zelen’

Istraživanja pokazuju da čak 78% potrošača tvrdi da im je održivost važna, ali samo 26% njih to dosljedno primjenjuje u kupovini. Razlog? Kompleksnost. Kupac ne zna što je točno ‘održivo’. Ne...

Uvođenje solarne energije – velik interes, ali i brojne prepreke

Rezultati istraživanja pokazuju da su građani spremni prihvatiti održive izvore energije, ali da ih u tome sputavaju financijske i administrativne barijere. Dobra vijest je da su neki od tih izazova u...