Jelena Manojlović: Posao mi daje mogućnost stvaranja, a time i beskonačno platno za kreativnost

„Rio Mare je simbol Italije, simbol kvalitete i dobre hrane umotane u talijanski način života. Sa svojom prepoznatljivom ‘Rio Mare Pink’ bojom osvaja kućanstva diljem Europe i svijeta, a tako je...

‘Budućnost maloprodaje oblikovat će digitalna transformacija, etički osviještena potrošnja i AI’

Kao ključne trendove koji će značajno utjecati na maloprodaju i sektor robe široke potrošnje u narednim godinama, članica Uprave PBZ-a Vedrana Jelušić Kašić ističe digitalnu transformaciju i širenje e-trgovine, održivost i...

Jurica Belle: ABC sir, Baranjski kulen i graševina – tri ikone koje su postale...

Kad pričamo o ABC siru, Baranjskom kulenu i Vinima Belje, pričamo o tri brenda koja već godinama ruše stereotipe: da domaće ne može biti globalno, da tradicija ne ide s inovacijom...

Miljenko Vaić: Želimo postati vodeći regionalni akter s naglaskom na kvalitetu, pouzdanost i održiv...

Bonafarm Adriatic dio je Bonafarm Grupe, jednog od najvećih i najkompletnijih prehrambenih koncerna u regiji. Bonafarm kombinira tradicionalnu poljoprivredu, modernu tehnologiju i brend prepoznatljivost kako bi proizvela širok spektar prehrambenih proizvoda,...

‘Carlsberg postaje multibeverage kompanija koja u više segmenata zadovoljava zahtjeve potrošača’

Nedavnim lansiranjem napitka Twist ISO, koji spaja voćno osvježenje s funkcionalnim benefitima i dolazi u dva okusa, limun i nar, Carlsberg je ušao u kategoriju izotoničnih napitaka. Time je još jednom...

‘S našim brendovima uspješno balansiramo između modernog i tradicionalnog’

„Jamnica nije samo proizvođač pića, ona je čuvarica tradicije, simbol kvalitete i inovacija. Upravljati brendovima koji su generacijama prisutni u kućanstvima diljem regije, ali i stvarati nove vrijednosti za budućnost, velika...

Marcel Majsan: Ključ za daljnji rast e-trgovine je spremnost trgovaca otvaranju prema inozemstvu

Prije 10 godina Marcel Majsan osnovao je udrugu eCommerce Hrvatska, kada u našoj zemlji nije bilo sličnog projekta. „Cilj je bio vrlo jednostavan – potaknuti razmjenu informacija među voditeljima webshopova. Sve...

Pametnim planiranjem te usklađivanjem proizvodnje i prodaje do smanjenja otpada od hrane

Nestlé, kao i mnoge multinacionalne kompanije, ima strategiju održivog poslovanja s ciljevima i procesom izvještavanja o učinjenom. Unutar strategije, naglasak je stavljen i na sprječavanje nastanka otpada od hrane, što predstavlja...

Virna Pukšec: Naša misija je što više ljudi potaknuti na zdrave odluke

"Vjerujemo da putem franšiznog modela poslovanja, kojega uskoro pokrećemo, možemo dotaknuti i osvijestiti više ljudi na donošenje zdravijih odluka. Predani smo razvijanju jedinstvenih formula koje unaprjeđuju zdravlje i lifestyle rekreativaca, sportaša...