IZTL: Lidl posjetilo najviše kupaca u posjednja tri mjeseca

U posljednja tri mjeseca, najviše kupaca posjetilo je Lidl (81%). Slijede Konzum (70%), Kaufland (61%) te Plodine (52%). Podjednak udio je posjetio Spar (42%) i Interspar (39%).

Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal

Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (81%) i Konzum (70%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (61%) te Plodine (52%). Podjednak udio je posjetio Spar (42%) i Interspar (39%).

Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni i u listopadu ove godine.

Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer broja kupaca u posljednja tri mjeseca i broja kupaca kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.

Najveći broj kupaca preporučuje Lidl (70%). Slijede Kaufland (57%) i Konzum (55%). Ta tri lanca imaju ujedno i najviši indeks lojalnosti.

Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U listopadu 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.