
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni i u kolovozu ove godine
Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (75%) i Konzum (74%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (65%) i Plodine (53%) dok je podjednak udio posjetio Spar (44%) i Interspar (40%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni i u kolovozu ove godine. Glavni motiv se odnosi na praktičnost, tj. najčešće posjećen trgovački lanac se u najvećoj mjeri posjećuje radi blizine. Na drugome mjestu je velik broj akcija koje nudi pojedini trgovac.
Nešto manje se navode širina asortimana, kvalitetne trgovačke marke i jeftinije osnovne cijene. Svaki četvrti ispitanik kao glavni motiv navodi loyalty program te ponudu svježeg voća i povrća proizvoda. Najmanje ih navodi ponudu svježih pekarskih proizvoda.
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U kolovozu 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.