Kava i mješavine kave: Mala zrna s velikom pričom

Kava je u Europu stigla prvotno u Veneciju, a potom se proširila i na druge dijelove kontinenta. S vremenom se kava proširila na druge tropske regije poput Srednje Amerike, Afrike i...

U fokusu: Riba i riblje konzerve

SVE BOJE RIBE: Što znanost kaže, a tradicija čuva Ispod mirne površine mora, potoka, rijeka i jezera skriva se pravo blago zdravlja – riba! No koliko zapravo znamo...

Proizvodi na bazi bilja: Spoj inovacije, održivosti i odgovornog poslovanja

Plant-based prehrana više nije niša – globalni prehrambeni divovi ulažu u biljne alternative, supermarketi nude sve više veganskih i vegetarijanskih proizvoda, a restorani prilagođavaju jelovnike U posljednjih nekoliko...

Paštete i delikatesni namazi: Kako zadržati vjernost u svijetu pašteta

Mlađi potrošači (18–25 godina) pokazuju iznenađujuću dozu lojalnosti ovoj kategoriji koju pokreće funkcionalnost, kao npr. prihvatljiva cijena. S druge strane, stariji potrošači više cijene stabilnost i povjerenje koje im pružaju poznati...

Što nas sprječava da se zdravije hranimo?

Zdravija prehrana nije samo osobni izbor – dostupnost i edukacija ključni su faktori za promjenu prehrambenih navika. Proizvođači i distributeri imaju sjajnu priliku pomoći potrošačima u donošenju boljih prehrambenih odluka.

Zdravi izbori počinju puno prije tanjura: kako oblikovati prodaju koja potiče kvalitetnije odluke

Ako zdravi proizvodi izgledaju dosadno, skupo ili nepristupačno – njihova kvaliteta ostaje neiskorišten potencijal. Zato su vizualna privlačnost, jasno istaknute prednosti proizvoda i jednostavna komunikacija ključni elementi uspjeha.

Uskrsna trpeza: Vrijeme obiteljskih rituala uz bogat mirisni stol

Hrana ima važnu ulogu u proslavi Uskrsa jer simbolizira obilje, novi život i blagoslov, a hrvatski uskrsni stol spaja duhovne vrijednosti i gastronomske užitke Uskrs je jedan od...

Safe2Eat: Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca

Pokrenuto je novo izdanje informativno-edukativne kampanje Safe2Eat kojom Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu.

Pahuljice, muesli, žitarice – jedan od najpopularnijih izbora za jutarnji obrok diljem svijeta

Odabirom cjelovitih žitarica povećava se unos vlakana, vitamina i minerala, pridonoseći zdravlju probave i dugotrajnom osjećaju sitosti Iako su žitarice tisućama godina bile temelj prehrane, prava transformacija dogodila...