
„Kratkoročno, izazov je zadržati visoku razinu prepoznatljivosti brenda i dodatno ojačati njegovu poziciju na tržištu. Dugoročno, cilj mi je da Lesaffre brendovi budu ne samo lideri u svojoj kategoriji, nego i inspiracija drugima“, naglašava Marija Krišković, Brand Manager, Lesaffre Adriatic.
Razgovarala: Marija Sedlar
Profesionalni put Marije Krišković iz tvrtke Lesaffre Adriatic d.o.o. nije započeo kroz klasično akademsko obrazovanje, već kroz praksu i svakodnevno iskustvo, čime se vrlo ponosi. „To iskustvo dalo mi je širi pogled na poslovanje i omogućilo da razumijem sve procese unutar jedne tvrtke. Od samog početka bila sam usmjerena na rad, učenje kroz konkretne poslovne situacije i izravan kontakt s tržištem. Vrlo rano sam se zaljubila u svijet kozmetike i brendova – fascinirala me kombinacija kreativnosti, emocije i poslovne logike koja stoji iza uspješnog proizvoda. Znate kako se kaže – kad nešto radite s ljubavlju, svi se putevi otvaraju. Upravo mi je takav način učenja i rada ‘na terenu’ dao temeljito razumijevanje potrošača, tržišta i važnosti brend identiteta.“
STJECANJE BOGATOG ISKUSTVA
Marija je prve ozbiljnije poslovne korake napravila u tvrtki Weitnauer – Promands, gdje je provela gotovo deset godina i prošla kroz sve faze: od beauty konzultantice do Training Managera za Givenchy te kasnije Junior Brand Managera za prestižne brendove poput Thierry Mugler, Azzaro i Swarovski. To iskustvo, kako ističe, oblikovalo ju je i naučilo koliko je važno povezati ljepotu, emociju i poslovni rezultat.
„Nakon toga sam nastavila raditi u MAS brendovima, gdje sam bila zadužena za tržišta Srbije, Crne Gore i Makedonije, što mi je omogućilo stjecanje regionalnog iskustva i šire perspektive poslovanja. Sljedeći korak bila je gotovo petogodišnja pozicija Brand Managera za Apivitu, prirodni kozmetički brend kojem sam bila iznimno posvećena. Tada sam dodatno razvila osjećaj za održivost, kvalitetu i važnost transparentnosti brenda. U Lesaffre Adriatic došla sam u kolovozu 2023. na poziciju Brand Managera, što je bio moj prelazak iz beauty industrije u Food Industry – izazov koji me profesionalno osvježio i motivirao.“
Lesaffre Adriatic, član Lesaffre grupe koja diljem svijeta zapošljava 11.000 ljudi, sa sjedištem u Marcq-en-Baroeulu na sjeveru Francuske, proslavio je 25 godina prisutnosti u regiji i na hrvatskom tržištu. Ovaj važan jubilej bio je i prilika za predstavljanje novog inovativnog Baking Centera™, otvorenoga u ožujku. Industrijski i zanatski proizvođači kruha i peciva dobro su upoznati s onim što Lesaffre nudi na domaćem tržištu – brza i inovativna rješenja koja prate trendove i promjene u industriji, a uvijek zadovoljavaju njihove specifične potrebe.
Ovaj centar zamišljen je kao mjesto za obuku, istraživanje i razvoj, gdje pekari, u suradnji s ekspertima Lesaffrea, rade na optimizaciji i poboljšanju svojih proizvoda i proizvodnih procesa. Ovaj inovativni Baking Center™ jedan je od ukupno 50 centara unutar globalne mreže, čiji je cilj pružiti tehničku podršku i edukaciju pekarima.
TRADICIJA, KVALITETA I POVJERENJE
Marija je trenutno na poziciji Brand Managera za tri brenda unutar Lesaffre Adriatica: di-go, Magimix i Livendo. „di-go je naš najpoznatiji brend, prisutan i u B2C i u B2B segmentu, sinonim za tradiciju, kvalitetu i povjerenje kada je riječ o svježem kvascu i mješavinama za kruh. S druge strane, Magimix i Livedno su B2B brendovi usmjereni prema profesionalnim pekarima i industriji – tu je naglasak na inovacijama, tehnološkim rješenjima i podršci profesionalcima u njihovom svakodnevnom radu. Moj posao obuhvaća strateško upravljanje brendovima, razvoj marketinških planova, pozicioniranje proizvoda i osiguravanje dosljedne komunikacije na svim tržištima regije. Trenutno je u fokusu lansiranje BIO di-go mješavina za kruh, što je velik i važan projekt koji povezuje našu tradiciju s modernim trendovima zdrave prehrane“, ističe Marija.

Dodaje kako se radi o tri različite mješavine, svake sa svojim jedinstvenim karakterom: BIO Mješavina za fini domaći kruh stvara kruh koji mirisom i okusom vraća u djetinjstvo, izravno iz bakine pećnice, BIO Mješavina za multigrain kruh kombinacija je pomno odabranih žitarica i sjemenki te osigurava bogatu, nutritivno vrijednu teksturu i puni okus dok se BIO Mješavina za mediteranski kruh, osim za klasični kruh, može koristiti za pripremu focaccie ili domaće pizze s autentičnim sourdough okusom. Nove di-go mješavine otvaraju vrata svijetu domaćeg pečenja kruha svima, bez obzira na njihovo iskustvo, a stvorene su kako bi pružile rješenje svima koji žele u svoju prehranu uvrstiti zdravije namirnice, ali nemaju vremena i truda za komplicirane recepte.
DINAMIČNO MEĐUNARODNO OKRUŽENJE
Kada je pitamo za tim ljudi s kojima radi, Marija napominje da produktivnost i ugodu u tvrtki Lesaffre čine njezini kolege koji su uvijek spremni pomoći, a najveću zahvalu posvećuje kolegi Jurici Paleščaku.
„Radim s izuzetnim timom stručnjaka – to je kombinacija iskustva, znanja i entuzijazma. Kratkoročno, izazov je zadržati visoku razinu prepoznatljivosti brenda i dodatno ojačati njegovu poziciju na tržištu. Dugoročno, cilj mi je da Lesaffre brendovi budu ne samo lideri u svojoj kategoriji, nego i inspiracija drugima, primjer kako spoj tradicije i inovacije stvara održiv rast. Mogu reći da je ova pozicija u potpunosti ispunila moja očekivanja – pruža mi mogućnost da spajam kreativnost i strategiju te da svakodnevno učim i rastem u dinamičnom međunarodnom okruženju. Usudim se reći da je prelazak u Lesaffre bila jedna od boljih životnih odluka u mojoj karijeri“, ističe Marija.
U slobodno vrijeme najviše uživa u šetnjama sa svojim psom Lujijem, veselim yorkijem koji joj je najbolji suputnik za opuštanje i bistrenje misli. „Volim aktivan život – redovito idem u teretanu, a ponekad trčim i kraće humanitarne utrke. To su trenuci koji me pune energijom i pomažu mi održati ravnotežu između poslovnih izazova i privatnog života. Moj idealan odmor uključuje kombinaciju prirode, mora i dobre hrane – trenutke kada mogu potpuno isključiti tempo i napuniti baterije“, zaključno otkriva Marija.






















