Pod egidom ‘RESET RETAILA: Prilagodba promjenama u eri digitalne transformacije’, u zagrebačkom hotelu Esplanade 23. rujna uspješno je održana 22. Progressive FMCG/RETAIL konferencija

Na ovogodišnjoj konferenciji razgovarali smo o aktualnim izazovima i budućim trendovima u retailu koji oblikuju ponašanje kupaca, dobili smo pregled prodajnih kanala i privatnih robnih marki, saznali više o influencer marketingu i o tome kako odabrati pravog influencera za svoj brend…

Saznali smo sve o primjeni tehnologije detekcije objekata u FMCG industriji, a dobili smo i pregled ključnih trendova vezanih za tehnologiju i saznali koje praktične alate donosi umjetna inteligencija i kako osigurati personalizaciju iskustva i efikasno upravljanje operacijama.

Dobili smo uvid u rješenja za sinergiju između financiranja Retaila, Supply Chain podrške i Digitalnih inovacija, razgovarali o novoj eri nagrađivanja u ‘pametnom’ svijetu, a dobili smo i široki uvid u e-trgovinu Hrvatske…

Zanimljiva i inspirativna predavanja održali su: Lana Šukunda, Senior Consultant, Boston Consulting Group; Maurizio Bogović, Client Executive, Nielsen IQ; Dario Marčac, TikTok mentor / Founder, Crew; Kristijan Gregorić, Partner, Valicon; Ines Barbir, direktorica aplikacijskih rješenja u maloprodaji, mStart; Valentina Knežević, Supervizor razvojnih operacija Operativne prodaje, Atlantic Trade; Karlo Lugomer, Senior Data Scientist, Atlantic Grupa; Ivica Kruhek, direktor i suosnivač, Marker; Ana Kušt, direktorica Razvoja i Tehničke podrške, Lesaffre Adriatic; Miroslav Botić, direktor Prodaje i Marketinga, Lesaffre Adriatic; Vedrana Jelušić Kašić, članica Uprave zadužena za Područje poslovanja sa srednjim i velikim poduzećima i investicijsko bankarstvo, PBZ; Bojan Rebselj, izvršni direktor za proizvode korporativnog bankarstva, PBZ; Irina Bručić, CEO, Nexi Croatia i Slovenia; Andrija Frinčić, CEO / Cofounder, dream i Sunčica Žnidar, istraživačica tržišta i konzultantica, Karika.

Konferenciju su podržale tvrtke: KTC (Platinasti sponzor); LESAFFRE; NEXI; PODRAVKA; ATLANTIC GRUPA; GIZEH; PERUTNINA; RETAIL UP; STUDENAC; dm-drogerie markt; TOMMY; GS1 Croatia; MARKER; DR. OETKER; ELOG; WOOD LOOP; FORVIS MAZARS; OPERANDO; DREAM; RADENSKA; te brendovi: BARCAFFE; BOROTALCO, WC Net, CHILLY i RIO MARE.

Kao partneri ovogodišnje konferencije pridružili su nam se i: BOSTON CONSULTING GROUP (BCG); NIELSEN IQ; VALICON; PRIVREDNA BANKA ZAGREB; KARIKA; CREW; PRESS CLIPPING i WOMEN IN ADRIA.

Detaljan izvještaj objavit ćemo u listopadskom izdanju časopisa Progressive.

Zahvaljujemo svim sudionicima i veselimo se susretu i dogodine!