
U FMCG i retail sektoru, tvrtke sve češće traže načine kako povećati angažman kupaca, dobiti relevantne povratne informacije i potaknuti prodaju — bez dodatnog opterećenja za timove i bez tehničkih komplikacija.
ReiTell je nova hrvatska QR platforma koja omogućuje upravo to. Jedan QR kod — vidljiv na ambalaži, plakatu ili online gumbu — otvara centralizirani interaktivni profil koji:
- Povećava angažman kroz kvizove, ankete i komentare
- Omogućuje automatsko prikupljanje pozitivnih recenzija (negativne idu interno)
- Pruža direktnu komunikaciju s kupcem (ticketing, narudžbe, prijedlozi)
- Pokreće prodajne kampanje s gamifikacijom u manje od jedne minute
- Omogućuje praćenje zadovoljstva i preferencija kroz analitiku
Na svjetskoj razini, korištenje gamifikacije kroz programe vjernosti, povećava prodaju za oko 28%. Npr. japanski KFC koji je koristio igricu Shrimp Attack u programu skupljanja vouchera, imao je 106% povećanje prodaje u tom vremenu.
Sve to izgleda možda komplicirano za sprovesti, no ReiTell je profesionalna digitalna platforma putem koje možete u svoj QR profil ugraditi kompleksnu prodajnu kampanju s igricom ili bedževima u vremenu do 1 minute! Jasno, sve trebate i oglasiti, putem društevnih mreža, web stranice itd. Ne trebaju se raditi posebne kompleksne promotivne kampanje.
Sustav radi automatski, a poduzeće samo nadgleda i po potrebi dodaje sadržaj. Nema aplikacija, nema prijava, nema tehničkih barijera.
Primjeri iz prakse:
- Proizvođač bezglutenskih tjestenina (Druid) koristio je ReiTell za kampanju u Sparu i Kauflandu, s povećanim angažmanom i boljom prodajom
- Turistička kompanija (Allegra Krstarenja) skratila je proces prikupljanja kontakata na sajmovima za 50%, uz dodatne digitalne vouchere za klijente i bolje povratne informacije
- Lanac dućana za kućne ljubimce koristi gamifikaciju i kvizove za povećanje angažmana, uz vouchere i poklončiće kao nagradu za sudjelovanje u anketama, te imaju i vlastitu brendiranu igru kao mamac za vremenski ciljani sales boost
ReiTell profil nudi više od klasičnih web stranica, aplikacija i društvenih mreža — jer ne traži ništa od korisnika osim da skenira. A zauzvrat daje sve.
“ReiTell je nastao iz frustracije gledanja kako se sustavi vrte u krug, dok publika traži jednostavnu interakciju”, objašnjavaju osnivači platforme Slavko Vuković, Ivan Gržan i Jure Glavan.
QR interaktivni profili su nova opcija u digitalnom marketingu — jednostavni, brzi i prilagodljivi. Za tvrtke koje žele više angažmana, a manje komplikacija.
“Rezultati su garantirani, a daje se i gratis period od tri mjeseca čitateljima Progressiva, da se sami uvjere u učinkovitost”, poručuju osnivači ReiTella.
ReiTell QR profil: https://www.reitell.com/portal/qrprofili
Više na: www.reitell.com