“Vjerujemo da putem franšiznog modela poslovanja, kojega uskoro pokrećemo, možemo dotaknuti i osvijestiti više ljudi na donošenje zdravijih odluka. Predani smo razvijanju jedinstvenih formula koje unaprjeđuju zdravlje i lifestyle rekreativaca, sportaša i ljudi koji žele živjeti aktivnije“, ističe Virna Pukšec, direktorica marketinga u tvrtki Polleo Sport
Razgovarala: Marija Sedlar
Nakon pohađanja Privatne klasične gimnazije u Zagrebu, Virna Pukšec završila je novinarstvo na Fakultetu političkih znanosti 2015. godine. Priča nam kako je bila aktivan član Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu te da je u sklopu projekta Djeca medija volontirala na raznim radionicama koje promiču medijsku pismenost u hrvatskim osnovnim i srednjim školama.
„Po završetku fakulteta prijavila sam se na nekoliko oglasa za posao i prvi razgovor na koji su me pozvali bio je onaj koji je zapečatio moju sudbinu – počela sam raditi kao Junior Marketing Manager u Polleo Sportu. Ta se pozicija kasnije razvila u onu Marketing Coordinatora, a zatim u Head of Marketing Operations te, od nedavno, u Marketing Directora. Tako sam trenutno na poziciji direktorice marketinga, a moja glavna uloga je ona koja me i najviše uči – vođenje ljudi i rad s ljudima. Uz to, tu je naravno marketing strategija svih naših tržišta kao i budžetiranje te uključivanje u različite, strateški važne projekte.“
INOVATIVNA PONUDA ZDRAVIJIH PROIZVODA
Virna otkriva kako su u ovoj godini najviše fokusirani na razvoj poslovanja u DACH regiji, razvoj franšiznog modela poslovanja kao i razvoj novih inovativnih proizvoda.
„U Austriji trenutno brojimo pet poslovnica s tendencijom otvaranja novih, a cilj nam je ojačati i online poslovanje u Austriji i Njemačkoj. Naši proizvodi dostupni su i na Amazonu te drugim marketplaceovima poput ShopAphoteke.at i Kaufland.de, a fizički ih se može naći i u austrijskoj BIPI. Cilj je, naravno, razvijati dodatne marketplaceove kao i druge FMCG kanale. Nastavno na to, u Hrvatskoj se trenutno ulistavamo u dodatne FMCG kanale pa su uz Konzum, naši proizvodi dostupni i u Sparu, KTC-u, Vrutku te u većini drogerija poput dm-a, BIPE i Farmacije“, otkriva Virna dodajući kako cjelokupni rast i razvoj Polleo Sporta ima puno potencijala u vidu franšiza tako da sada finaliziraju svu franšiznu dokumentaciju kako bi svoj koncept mogli ponuditi i izvan granica Adria i DACH regije.
„Naša misija je što više ljudi potaknuti na zdrave odluke, a vjerujemo da franšiznim modelom možemo dotaknuti i osvijestiti više ljudi. Za kraj, ali ne i manje važno, jedna od glavnih diferencijacija Polleo Sporta je u inovativnoj ponudi. Predani smo razvijanju jedinstvenih formula koje unaprjeđuju zdravlje i lifestyle rekreativaca, sportaša i ljudi koji žele živjeti aktivnije. Iz tog razloga, u našoj se ponudi mogu pronaći zdrave inačice popularnih snackova, hydrowhey s morskim kolagenom te greensi koji su, zapravo, finog okusa.“
RASTEMO S TVRTKOM
Opisujući tim ljudi s kojim radi, Virna uz osmijeh kaže kako ih spaja timski duh i smisao za humor. „Vjerojatno je svima čudno kada spomenem humor već u prvoj rečenici, ali vjerujte mi da radimo jako puno i često se susrećemo s različitim izazovima koje je puno lakše premostiti uz smijeh i nekoliko loših šala. Kad me pitaju bih li preporučila rad u Polleu, uvijek kažem da nije za svakoga. Nakon gotovo 10 godina u tvrtki, vjerujem da ne griješim kada kažem da je rad ovdje prvenstveno za one koji žele stvarati i graditi, propitkivati i pritom se dobro nasmijati. Sretna sam jer imam priliku raditi s ljudima koji vole raditi i rasti zajedno s tvrtkom. Najveći izazovi s kojima se susrećemo leže u tome da imamo puno planova, ideja i projekata, a premalo vremena. Stoga je ponekad teško odvojiti što je dobro kratkoročno, a što dugoročno. Izazovno je biti onaj koji istovremeno postavlja trendove, predvodi u industriji i konstantno teži razvoju novih proizvoda i tržišta. S razlogom kažu kako titulu prvaka treba opravdavati i održavati.“

Pričajući o planovima, Virna otkriva kako Polleo Sport u ovoj godini planira otvoriti još dvije do tri poslovnice, ući u nove FMCG kanale u Adria i DACH regiji te pokrenuti franšizni model. „Osim toga, imamo planiran jedan veliki launch proizvoda kao i novi koncept poslovanja, ali o tome detaljnije kroz nekoliko mjeseci.“
OPERATIVAC I KREATIVAC
Pitamo Virnu je li pozicija ispunila očekivanja mlade osobe tek izašle iz školskih klupa, a ona iskreno priznaje kako 2016. godine, kada se zaposlila u Polleu, nije znala što može očekivati.
„Oduvijek sam imala nekoliko bilježnica, voljela sam checkliste i organizaciju. U meni leži i mali kreativac koji voli pisati i smišljati različite storytellinge. Kako sam završila novinarstvo, nisam imala glorificirani pogled na marketing kao što mnogi imaju danas. Bila sam spremna zasukati rukave i raditi, a onda se uspostavilo da na poslu koji radim sretno žive i moj unutarnji operativac i kreativac. Danas, nakon devet godina, to se malo promijenilo jer je odgovornost veća nego prije, druge stvari imaju prioritet, ali kad god je to moguće, napravim nešto kako bi kreativni dio mene bio ispunjen. Ono što je sigurno da sam puno naučila i da još uvijek učim – o poslu, o ljudima, o novim tehnologijama i, naravno, o sebi.“
VRIJEME ZA PUNJENJE BATERIJA
Mir nakon poslovne užurbanosti Virna svakodnevno pronalazi uz knjigu. „Od malena obožavam čitati knjige, odrasla sam uz Aghatu Christie, tako da je čitanje moj svakodnevni ritual prije spavanja i najdugovječniji hobi. Obožavam provoditi vrijeme sa svojim psom i suprugom (da se ne naljuti ako spomenem samo psa) i u prirodi općenito. Velik sam ambasador journalinga, preporučujem to svakome, ujutro ili navečer da očistite svoje misli. Drugačije misli izgledaju na papiru, a papir trpi sve, da mi ne moramo. Rekreativno se bavim sportom, a danas je to najviše teretana poslije posla. Također, ako se putovanja smatraju hobijima, onda su ona zasigurno moj hobi. Zahvalna sam jer sam prošla velik dio svijeta, a sretna što ima još toliko toga za vidjeti. Za mene, idealan odmor je svaki odmor, svako otkrivanje novih kultura, prirode, hrane i micanje od digitalnih uređaja… Za idealan odmor dovoljna mi je knjiga, malo sunca i mir – i po mogućnosti druga vremenska zona kako bi mir bio zagarantiran“, zaključuje Virna.