
Najveći udio preporuka ima Lidl (61%) te Kaufland (56%), nakon kojih slijedi Konzum (49%). Lidl, Kaufland, Konzum i Tommy imaju ujedno i najviši indeks lojalnosti.
Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (77%) i Konzum (74%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (62%) dok je Plodine posjetilo nešto više od polovine kupaca (56%). Podjednak broj je posjetio Spar (45%) i Interspar (43%).
Oko četvrtine građana posjetilo je Studenac, Eurospin i Tommy dok je ispod 15% posjetilo NTL i KTC. Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl i Konzum te Kaufland su najčešće posjećeni lanci. Manje od 10% kupaca najčešće posjećuje ostale lance.
Nadalje, željeli smo usporediti lojalnost i preporuku pojedinog trgovačkog lanca. Na ovom prikazu lojalnost je prikazana indeksom (minimalna vrijednost 0, maksimalna vrijednost 1) koji je omjer udjela onih koji su posjetili pojedini lanac u posljednja tri mjeseca i udjela onih kojima je lanac mjesto najčešće kupnje.

Najveći udio preporuka ima Lidl (61%) te Kaufland (56%), nakon kojih slijedi Konzum (49%). Lidl, Kaufland, Konzum i Tommy imaju ujedno i najviši indeks lojalnosti.

Kontinuirano istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima agencije Hendal u ožujku 2025. obuhvaća nacionalno reprezentativni uzorak 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži.