
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (76%), Konzum (74%), Kaufland (63%) te Plodine (52%)
Pripremila: Višnja Štimac, Project Manager, Hendal
Rezultati za posjećenost pojedinog trgovačkog lanca pokazuju da je najveći broj kupaca u posljednja tri mjeseca posjetio Lidl (76%) i Konzum (74%). Nešto manji udio posjetio je Kaufland (63%) i Plodine (52%). Podjednak udio je posjetio Spar (43%) i Interspar (41%).
Vezano za mjesto najčešće kupnje, Lidl, Konzum i Kaufland su najčešće posjećeni lanci navedeni u lipnju ove godine.
Glavni motiv se odnosi na praktičnost, tj. najčešće posjećen trgovački lanac se u najvećoj mjeri posjećuje radi blizine. Na drugome mjestu je velik broj akcija koje nudi pojedini trgovac. Nešto manje se navode širina asortimana, ponuda svježeg voća i povrća, jeftinije osnovne cijene te kvaliteta trgovačkih marki. Svaki četvrti ispitanik kao glavni motiv navodi loyalty program te ponudu pekarskih proizvoda. Najmanje ih navodi ponudu svježeg mesa.

___
Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima na nacionalno reprezentativnom uzorku. U lipnju 2025. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 500 građana starijih od 16 godina. Zbog obuhvata cjelokupnog teritorija, podaci o posjećenosti pojedinih lanaca koji nisu prisutni u svim regijama, mogu biti niži. Također, rezultati pokazuju posjećenost pojedinog lanca, a ne potrošnju u istom.