Marija Krišković: Želimo biti primjer kako spoj tradicije i inovacije stvara održiv rast
„Kratkoročno, izazov je zadržati visoku razinu prepoznatljivosti brenda i dodatno ojačati njegovu poziciju na tržištu. Dugoročno, cilj mi je da Lesaffre brendovi budu ne samo lideri u svojoj kategoriji, nego i...
Anita Letica: Doprinosimo bržem ostvarenju budućnosti bez dima
Philip Morris Zagreb ove godine obilježava 20 godina poslovanja u Hrvatskoj tijekom kojih se duhanska industrija promijenila više nego ikada prije, a cilj je ‘svijet bez dima’. „Ljudi trebaju razumjeti razliku...
Anita Tepeš: Cilj nam je da svaki naš brend ima dušu, nosi emociju i...
„Kada se uloženi rad pretoči u konkretan rezultat – bilo da je riječ o prepoznatljivosti brenda, uspješnoj kampanji ili međunarodnom priznanju – to potvrđuje da se sav napor isplati. Najveće zadovoljstvo...
Bojan Tolić: Melem ljubi i maže se prvi!
Dvije sigurne pozicije market lidera – u kategorijama Njega usana i Vazelinska njega, izvrstan su temelj za nastavak rasta i razvoja Melem kozmetike i u drugim kategorijama. Suradnja s Ki-Ki karamelama...
Ivica Kruhek: AI je alat koji omnichannel pristup povezuje u konzistentno i personalizirano korisničko...
Strateški fokus tvrtke Marker usmjeren je na daljnji razvoj naprednih rješenja koja povezuju sve dodirne točke između kupca i trgovca - online, offline, mobilno i fizičko. „Naš je cilj omogućiti trgovcima...
Jelena Manojlović: Posao mi daje mogućnost stvaranja, a time i beskonačno platno za kreativnost
„Rio Mare je simbol Italije, simbol kvalitete i dobre hrane umotane u talijanski način života. Sa svojom prepoznatljivom ‘Rio Mare Pink’ bojom osvaja kućanstva diljem Europe i svijeta, a tako je...












