Jurica Belle: ABC sir, Baranjski kulen i graševina – tri ikone koje su postale...

Kad pričamo o ABC siru, Baranjskom kulenu i Vinima Belje, pričamo o tri brenda koja već godinama ruše stereotipe: da domaće ne može biti globalno, da tradicija ne ide s inovacijom...

Miljenko Vaić: Želimo postati vodeći regionalni akter s naglaskom na kvalitetu, pouzdanost i održiv...

Bonafarm Adriatic dio je Bonafarm Grupe, jednog od najvećih i najkompletnijih prehrambenih koncerna u regiji. Bonafarm kombinira tradicionalnu poljoprivredu, modernu tehnologiju i brend prepoznatljivost kako bi proizvela širok spektar prehrambenih proizvoda,...

‘Carlsberg postaje multibeverage kompanija koja u više segmenata zadovoljava zahtjeve potrošača’

Nedavnim lansiranjem napitka Twist ISO, koji spaja voćno osvježenje s funkcionalnim benefitima i dolazi u dva okusa, limun i nar, Carlsberg je ušao u kategoriju izotoničnih napitaka. Time je još jednom...

‘S našim brendovima uspješno balansiramo između modernog i tradicionalnog’

„Jamnica nije samo proizvođač pića, ona je čuvarica tradicije, simbol kvalitete i inovacija. Upravljati brendovima koji su generacijama prisutni u kućanstvima diljem regije, ali i stvarati nove vrijednosti za budućnost, velika...

Marcel Majsan: Ključ za daljnji rast e-trgovine je spremnost trgovaca otvaranju prema inozemstvu

Prije 10 godina Marcel Majsan osnovao je udrugu eCommerce Hrvatska, kada u našoj zemlji nije bilo sličnog projekta. „Cilj je bio vrlo jednostavan – potaknuti razmjenu informacija među voditeljima webshopova. Sve...

Pametnim planiranjem te usklađivanjem proizvodnje i prodaje do smanjenja otpada od hrane

Nestlé, kao i mnoge multinacionalne kompanije, ima strategiju održivog poslovanja s ciljevima i procesom izvještavanja o učinjenom. Unutar strategije, naglasak je stavljen i na sprječavanje nastanka otpada od hrane, što predstavlja...

Virna Pukšec: Naša misija je što više ljudi potaknuti na zdrave odluke

"Vjerujemo da putem franšiznog modela poslovanja, kojega uskoro pokrećemo, možemo dotaknuti i osvijestiti više ljudi na donošenje zdravijih odluka. Predani smo razvijanju jedinstvenih formula koje unaprjeđuju zdravlje i lifestyle rekreativaca, sportaša...

Krunoslav Karalić: Sigurnost hrane i održiva proizvodnja bitna su tema u vrijeme geopolitičkih izazova...

U Osijeku je 7. i 8. svibnja 2025. održana konferencija FOODCOOLTOUR, ključni događaj koji je okupio vodeće domaće i europske stručnjake iz područja sigurnosti hrane i održive proizvodnje. Izv. prof. dr....

Marija Radoš: Otvorenost prema pozitivnim promjenama preduvjet je za rast i učenje

"Moj tim čini pet izuzetnih osoba koje zrače pozitivnom energijom, otvoreni su za učenje, istraživanje novih pristupa i usvajanje svježih ideja. Zajedno gradimo kulturu koja potiče pozitivne promjene", poručuje Marija Radoš,...

Zoran Mabić: Fokusom na održivi rast, dugoročna partnerstva i odgovornost prema zajednici i okolišu...

Tvrtka Lesaffre proslavila je krajem ožujka veliku obljetnicu - 25 godina poslovanja u Adriatic regiji, a generalni direktor Zoran Mabić najavljuje da i u budućnosti nastavljaju razvijati svoju viziju jačanja pozicije...