‘S našim brendovima uspješno balansiramo između modernog i tradicionalnog’
„Jamnica nije samo proizvođač pića, ona je čuvarica tradicije, simbol kvalitete i inovacija. Upravljati brendovima koji su generacijama prisutni u kućanstvima diljem regije, ali i stvarati nove vrijednosti za budućnost, velika...
Marcel Majsan: Ključ za daljnji rast e-trgovine je spremnost trgovaca otvaranju prema inozemstvu
Prije 10 godina Marcel Majsan osnovao je udrugu eCommerce Hrvatska, kada u našoj zemlji nije bilo sličnog projekta. „Cilj je bio vrlo jednostavan – potaknuti razmjenu informacija među voditeljima webshopova. Sve...
Pametnim planiranjem te usklađivanjem proizvodnje i prodaje do smanjenja otpada od hrane
Nestlé, kao i mnoge multinacionalne kompanije, ima strategiju održivog poslovanja s ciljevima i procesom izvještavanja o učinjenom. Unutar strategije, naglasak je stavljen i na sprječavanje nastanka otpada od hrane, što predstavlja...
Virna Pukšec: Naša misija je što više ljudi potaknuti na zdrave odluke
"Vjerujemo da putem franšiznog modela poslovanja, kojega uskoro pokrećemo, možemo dotaknuti i osvijestiti više ljudi na donošenje zdravijih odluka. Predani smo razvijanju jedinstvenih formula koje unaprjeđuju zdravlje i lifestyle rekreativaca, sportaša...
Krunoslav Karalić: Sigurnost hrane i održiva proizvodnja bitna su tema u vrijeme geopolitičkih izazova...
U Osijeku je 7. i 8. svibnja 2025. održana konferencija FOODCOOLTOUR, ključni događaj koji je okupio vodeće domaće i europske stručnjake iz područja sigurnosti hrane i održive proizvodnje. Izv. prof. dr....
Marija Radoš: Otvorenost prema pozitivnim promjenama preduvjet je za rast i učenje
"Moj tim čini pet izuzetnih osoba koje zrače pozitivnom energijom, otvoreni su za učenje, istraživanje novih pristupa i usvajanje svježih ideja. Zajedno gradimo kulturu koja potiče pozitivne promjene", poručuje Marija Radoš,...
Zoran Mabić: Fokusom na održivi rast, dugoročna partnerstva i odgovornost prema zajednici i okolišu...
Tvrtka Lesaffre proslavila je krajem ožujka veliku obljetnicu - 25 godina poslovanja u Adriatic regiji, a generalni direktor Zoran Mabić najavljuje da i u budućnosti nastavljaju razvijati svoju viziju jačanja pozicije...
Kristina Hustić: Hrabro iskoračujemo u nove segmente na zadovoljstvo potrošača
„Svi noviteti na neki način odgovaraju na određene trendove koji su zajednički cijeloj prehrambenoj industriji, a to su zdravstvena i ekološka osviještenost, jednostavnost i brzina pripreme i rast potražnje za on...
Nina Mimica: Odgovorna i transparentna upotreba novih tehnologija olakšava poslovanje
Studenac je prepoznat kao trgovački lanac koji kontinuirano ulaže u inovacije i digitalizaciju kako bi unaprijedio poslovanje i iskustvo kupaca, a u razgovoru s članicom Uprave Studenca za digitalizaciju i inovacije...
Nova era retail kupovine: ‘Wolt je dodatni kanal prodaje koji ne ugrožava restorane i...
U današnjem užurbanom svijetu ljudi sve češće traže alate koji će im uštedjeti vrijeme i olakšati svakodnevicu, pogotovo kada su u pitanju rutinske obveze poput kupovine namirnica. Nije stoga nikakvo iznenađenje...